מניות - כיצד להגיע לרווחים מהירים במסחר יום

Shutterstock

נכתב בהשראת: אנג'ל בוקינג


בכדי להרוויח רווחים, הנה כמה מהאסטרטגיות המוכחות למסחר תוך יומי:

פריצת טווח פתיחה:

אסטרטגיית מסחר תוך-יומית משמשת לרבים מסוחרים מקצועיים כמו גם חובבנים. . כדי למקסם את הפוטנציאל של אסטרטגיה זו, מומלץ לשלב אותה עם שימוש אופטימלי באינדיקטורים, להעריך מדויק של סנטימנט השוק וכללים מחמירים. לשיטה זו וריאציות רבות; חלק מהסוחרים עשויים לבחור בסחר על פריצות גדולות מטווח הפתיחה ואחרים בוחרים למקם את עסקאותיהם במתחם הפתיחה. חלון הזמן לעסקים נע בין 30 דקות לשלוש שעות.

מיפוי התנגדות ותמיכה:

כל מחיר מניה משתנה בטווח של 30 הדקות הראשונות מתחילת מושב המסחר, המכונה טווח הפתיחה. המחירים הגבוהים והנמוכים ביותר בתקופה זו נחשבים לרמת ההתנגדות והתמיכה. רצוי לקנות כאשר מחיר המניה עובר לטווח הפתיחה הגבוה ולמכור אם המחיר נופל מתחת לטווח הפתיחה הנמוך.

זיהוי חוסר איזון בין היצע לביקוש

חשוב טיפ למסחר תוך יומי למתחילים הוא לחפש מניות בהן קיימות חוסר איזון בין היצע אלה כנקודות כניסה. השווקים הפיננסיים פועלים לפי כללי הביקוש וההיצע הרגילים - המחיר יורד כאשר אין ביקוש לאספקה ​​גבוהה יותר ולהיפך. על המשתמשים ללמוד לזהות נקודות כאלה בתרשים המחירים באמצעות מחקר ולימוד התנועות ההיסטוריות.

בחרו ביחס של 3:1 לתגמול סיכון:

סוחרים, בעיקר מתחילים, צריכים להבין את היחס המתאים לתגמול סיכון. בתחילה, מציאת מניות המספקות יחס אפשרי לתגמול סיכון של לפחות 3:1 תועיל להרוויח רווחים בהשקעה בשוק המניות. אסטרטגיה זו תאפשר להם להפסיד בקטן תוך שהיא נותנת להם את ההזדמנות להרוויח בגדול גם אם יש להם הפסדים ברוב המסחר שלהם.

מדד חוזק יחסי (RSI) ומדד כיוון ממוצע (ADX):

שילוב של שתי אסטרגיות מסחר תוך יומיות כדי למצוא הזדמנויות לקנות ולמכור יכול לעזור לסוחרים להרוויח רווחים. ה- RSI הוא אינדיקטור מומנטום טכני המשווה בין הפסדים ורווחים אחרונים לקביעת מניות שנרכשו ונמכרו יתר. ה- ADX מועיל ומשמש כדי לקבוע מתי המחירים מראים מגמות חזקות. ברוב התרחישים, אם ה- RSI חוצה את הגבול העליון, זה מעיד על סחר במכירות ולהיפך. עם זאת, כשמשלבים את ה- RSI וה- ADX, סוחרי תוך יום קונים כאשר ה- RSI חוצה את הגבול העליון ולהיפך. ה- ADX משמש כמזהה המגמה כדי לעזור למשתמשים לקבל את החלטות הקנייה או המכירה שלהם.


במסחר תוך יומי הסוחרים מנסים להשיג רווחים קטנים יותר באמצעות עסקאותיהם. הטיפ התוך-יומי הטוב ביותר הוא לרכוב עם מגמת השוק כדי להגיע לרווחים מהירים.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך