איכות הסביבה - 5 דרכים לעזור לסביבה מהבית


נכתב בהשראת: לינדזי קאטלר

1. נתקו מכשירי חשמל

זה כנראה הדבר הפשוט ביותר שתוכלו לעשות בבית כדי להפחית את טביעת הרגל האנרגטית שלכם ולחסוך כסף. האם ידעת שכאשר הטלוויזיה שלך כבויה היא עדיין שואבת בערך 30% מהכוח שלה? אנו לא מצפים שתבצע בדיקה מלאה של הבית שלך בכל לילה כדי לוודא שכל מנורה, מכשיר ומכשיר אינם מנותקים, אבל זה בהחלט עוזר להשתמש בפסי חשמל שתוכל להפעיל ולכבות אותם בקלות. זכרו: מכשירי מתח גבוה כמו מזגנים ומיקרוגל צריכים תמיד לחבר ישירות לקיר.

2. אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית היא אפשרות מצוינת עבור אלו מאיתנו שיש להם מקום לשים את הפאנל. אם אתם גרים תגלו שפאנלים סולאריים - למרות שהשקעה ראשונית לא משמעותית, יבצעו לכם חסכונות של אלפי שקלים. הזמן להחזרת עלות הפנאל כ 3-5 שנים לשלם עבור עצמם, אך לאחר מכן, מדובר בחשמל בחינם ובחיסכון נטו בכל שנה.
מרבית המדינות מתמרצות את השמש הסולרית על ידי הצעת בעלי בתים הטבות מס נדיבות ביותר ואף ישלמו למעלה מ -30% מעלות המערך וההתקנה. סביר להניח שתייצר יותר אנרגיה ממה שאתה יכול להוציא. ונחש מה? לעתים קרובות חברות אנרגיה ישלמו לך עבור העודפים שתחזיר לרשת החשמל הציבורית. זה win-win.

3. מיחזור

כולנו מכירים את זה. זה לא אומר סתם מיון פלסטיק מנייר וזרוק אותם לפח שלהם. המשמעות היא גם שימוש חוזר ונשנה מחדש של הפריטים החד פעמיים שיש לך. שמור את שקיות המכולת הפלסטיקית והשתמש בהן מחדש בפחי האשפה שלך או אפילו לריצות מכולת עתידיות.
אנשים רבים, כמובן, מרגישים כי מיחזור קופסאות הדגנים שלהם לא יכול היה לעשות את ההבדל. עם זאת, המיחזור מתרחש בשנים האחרונות וה- EPA מבטיח לנו שהוא עושה את ההבדל.
"מיחזור וקומפוסט של MSW מביא להפחתת פליטת גזי חממה (GHG). בשנת 2014 89 מיליון טונות של MSW ממוחזר וקומפוסט סיפקו ירידה שנתית של למעלה מ 181 מיליון טונות של פליטות שוות ערך לפחמן דו חמצני, בהשוואה לפליטות השנתיות של מעל 38 מיליון מכוניות נוסעים. "
בנוסף, מדינות וערים רבות מציעות הנחות פרטניות. תוכניות למחזור. עזרה בסביבה אינה רק מחווה אלטרואיסטית - היא גם יכולה לחסוך לך כסף.

4. קיצוץ במים

קיצוץ במים לא אומר לחיות חיים של צנע דמוי נזיר עם מקלחות קצרות ונמרצות בחורף (אם כי זה גם לא יפגע בחשבון המים שלך). אתה יכול לעזור לסביבה ולקצץ במים מבוזבזים כל כך הרבה פשוט על ידי תיקון ומניעה של דליפות זעירות שמעולם לא ידעת שהיו שם. למנוע נזקי מים, נזילות ועובש רעיל באמצעות מערכת מים חכמה. זה עושה את כל העבודה בשבילך על ידי איתור דליפות והתראה על המקור שלהם. אתה יכול לחסוך כסף על ידי צפייה בצריכת המים הנוכחית שלך, הגדרת יעדי השימור ומעקב אחר ההתקדמות שלך מול יעדים אלה.

5. השתמש בחלונות שלך

זה לא בהכרח אומר שלא תצטרך להדליק את האור או את המזגן כשאתה זקוק לו. בימים קרים, פתיחת התריסים במהלך היום תעזור לכם לשמור על חום מאור השמש גם בלילה, וההיפך הוא הנכון לשמירה על תריסים סגורים בימים חמים. פתיחת חלונות מרובים תעזור לכם לעבור רוח רוח נחמדה במהלך חודשי הקיץ. וכמובן, לבודד! אתה יכול להסתמך פחות על התרמוסטט שלך על ידי איטום חלונות בבית סוער.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך