מניות - תשעה טיפים להשקעה במניות פרוטה

Shutterstock

נכתב בהשראת:חנה סמית

ניהול תיק. מנהלי הקרנות עושים זאת כדי לבדוק תיק חדש לפני שהם משיקים אותו. זה קצת כמו לבחור קבוצת כדורגל בפנטזיה. אתה נותן לעצמך סיר כסף דמיוני לשחק איתו, ואז בוחר את המניות בהן אתה חושק, רשום מתי היית קונה ומוכר אותם ובאיזו מחיר ואז לחכות לראות איך ביצועי ההשקעות שלך. חלק מפלטפורמות המסחר מאפשרות לך לעשות זאת עם תכונות כמו תיק וירטואלי או חשבון הדגמה. תלמד מהטעויות שלך. כשאתה מתחיל לסחור באמת, רשום רשומות לגבי אילו עסקאות עבדו ואילו לא, כדי להפוך לסוחר מצליח יותר בעתיד. אתה לא בהכרח צריך לקנות חברות חדשות ללא כל רקורד.
חפש חברות שהן זולות מכיוון שהן מבנה ארגון מחדש או פגעו בתיקון רע, מכיוון שתוכל אולי להרוויח הגון אם העסק יתאושש. מצא מתווך טוב או פלטפורמת סחר מקוונת שיכולה להציע לך בחירה טובה של מניות. אם אתה עומד לסחור במניות בודדות, עמלות יכולות לעלות במהירות, השוו מחירים בין הפלטפורמות השונות ובחר את העדיפה עלייך ביותר.
תעשה את המחקר שלך. מצא מנטור מנוסה המוכן לחלוק את הידע שלו איתך. קרא פרסומי השקעה ועיתונות פיננסית, אך הקפד להשתמש במקורות מכובדים. חפש חברות איכותיות ולא רק חברות זולות. סוחרי מניות פרוטה מסתכנים להיתפס על ידי הונאות בחדר הדוודים ומלכודות הערך אם הם לא עושים את שיעורי הבית שלהם. כדי שלחברה תהיה הסיכוי הטוב ביותר להניב ביצועים טובים בעתיד, היא צריכה להיות עסק טוב. מדוע המניה זולה - האם זה סיפור התאוששות או חברה חדשה, או שפשוט אין לה ערך מהותי מועט? תפזרו את הסיכון שלכם. אל תרדוף אחרי זכיות גדולות על ידי ערמת כל המזומנים שלך למניה אחת . השקעות קטנות יותר במגוון חברות עשויות לצמצם את פוטנציאל ההפסדים שלך ולהגדיל את הסיכוי שלך לקבל תשואה נהדרת. קבלו כי הנזילות תהיה נמוכה יותר מאשר בשוק העיקרי מכיוון שיש פחות קונים ומוכרים למניות פרוטה. באופן אידיאלי עליכם לחפש חברות שנסחרות בהן כמה מאות אלפי מניות מדי יום, כך שיש סיכוי גבוה יותר שתוכלו לסחור כשתרצו. אל תשלם יתר על המידה. אם קבעת מגבלת קנייה, וודא שאתה מציית לה. קל להיסחף ובסופו של דבר לשלם יותר מכפי ששווה המניה. אל תפחד לקחת כמה רווחים כשמלאי מצליח, אבל אל תסתפק בפחות מהמחיר הטוב ביותר שאתה יכול להשיג כשהגיע הזמן למכור.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך