איכות הסביבה - דברים שניתן לעשות להצלת כדור הארץ


נכתב בהשראת:  לאמברט קייטי& שרה גלים


 1. לחסוך במים

הדברים הקטנים יכולים לעשות הבדל גדול. בכל פעם שאתה סוגר את המים בזמן שאתה מצחצח שיניים, אתה עושה משהו טוב. יש לך ברז דולף? יתכן שטפטפת עד 90 גלונים (340 ליטר) מים בניקוז מדי יום . אז תתקנו! עבור למי ברז מסוננים. תחסוך הרבה כסף ותעזור בהפחתת טון פסולת פלסטיק מהבקבוקים הנמכרים מידי שנה.

2. תהיה מודע לזיהום הרכב שלך

אם אתה יכול, תשאיר את הרכב בבית יומיים בשבוע ויותר. תקטין את פליטת גזי החממה בממוצע 721 קילוגרם לשנה.זה קל משאתה חושב. תוכלו לשלב את הסידורים שלכם - הילכו לבית הספר, מכולת ומעון יום לכלבים בטיול אחד. זה ברכה עבורך ועבור החברה שלך. אבל להיות מודע לרכב פירושו גם תחזוקת המכונית שלך על בסיס קבוע. אתה יכול לשפר את קילומטראז הגז שלך על ידי שמירת הצמיגים שלך מנופחים ללחץ הראוי.

3. הליכה רכיבה על אופניים ותחבורה ציבורית

לרכוב ,הליכה ורכיבה על אופניים הם דרכים ברורות להפחתת גזי חממה. בנוסף תקבלו קצת קרדיו טוב ותשרפו מעט קלוריות בזמן שאתם עושים זאת. אם אתה גר באזור  שלא אפשרי להליכה,לנצל מקומית שלך הסעה המונית אם אתה יכול. או carpool. אפילו מכונית אחת בכביש עושה את ההבדל.

4. צמצמו, השתמשו מחדש, מחזרו

אם בבניין משרדים של 7,000 עובדים ממחזר את כל פסולת הנייר המשרדית שלו למשך שנה יהיה פה חסכון אדיר של עשרות אלפי שקלים. אתה יכול גם לקחת שקיות לשימוש חוזר לסופר, ולהימנע משימוש בצלחות חד פעמיות, כפות, זכוכית, כוסות ומפיות. הם יוצרים כמויות אדירות של פסולת. וקנו מוצרים העשויים מחומרים ממוחזרים.

5. נסה להרכיב קומפוסט


תאר לעצמך אם היית יכול להסיט יותר מכמות הזבל האדירה שאתה מייצר מידי חודש לקומפוסט? זה יעזור להפחית את כמות הפסולת המוצקה שאתה מייצר, שבסופו של דבר מובל למזבלה המקומית שלך. בנוסף, הקומפוסט מייצר דשן טבעי נהדר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך