איכות הסביבה - להתחיל להיות יותר ירוקים ולקצץ את ההוצאות החודשיות השותפות


נכתב בהשראת :שחר גיפפורד


1. הניחו את כל האלקטרוניקה העיקרית שלכם על מפצל חשמל. אפילו כשהם במצב "כבוי", טלוויזיות, ציוד אלקטרוני, תיבות כבלים, נתבי WIFI ומחשבים ממשיכים למשוך חשמל כל היום. הניחו את כולם במפצל חשמל וסגרו אותם לחלוטין בלילה או כשיוצאים מהבית כדי להפחית את השימוש באנרגיה וחיסכון בכסף.
2. כבה את המחשב שלך כשתסיים להשתמש בו. אלא אם החברה שלך מגבה את המחשבים שלך בלילה ברשת, אין צורך להשאיר אותם דולקים. אם יש גיבוי לילי, פשוט כבה את הצג. כבה את המחשב הביתי לחלוטין לאחר שתסים להשתמש בו.
3. נתק את הטלפון הסלולרי שלך לאחר סיום הטעינה. ברגע שהאור הזה הופך לירוק, אתם פשוט מבזבזים את החשמל כשהוא מחובר לחשמל.
4. השתמשו בסוללות נטענות. לאורך זמן, תשקיע במערך מלא של סוללות נטענות לכל הגאדג'טים, טעינת סוללות שומרת על מתמנות האשפה וחוסכים לך כסף בטווח הרחוק.
5. עצור מהגעת דואר זבל לתיבת הדואר שלך. דואר הזבל אינו סתם מעצבן, הוא משתמש בכל יום טונות של עצים ובנזין. בנוסף כל המודעות הללו יוצרים פיתוי גדול להוציא כסף על דברים שאינך באמת צריך. ישנם המון שירותים שיעזרו לך להפחית את דואר הזבל.
6. השתמש בשני צידי נייר כאשר אתם משתמשים במדפסת. ברגע שתדפיסו משהו וכבר לא תזדקקו לו, הפכו אותו והדפיסו שוב בצד השני.

7. קומפוסט את שאריות האוכל שלך. ניתן לבצע קומפוסטציה גם אם אתם גרים בדירה ויכולים לחסוך כמות ענקית של פסולת שעתידה להגיעה למזבלה. בנוסף תוכלו להעשיר את גינת הירק שלכם.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך