איכות הסביבה - 5 דברים שאתה יכול לעשות כדי להציל את הסביבה

נכתב בהשראת :קורטני ראשון

1. הפסיקו לאכול בשר (או לפחות תפחיתו).
מחקרים סביבתים מצאו כי בשר אדום אחראי לפליטות גזעי חממה פי 10 עד 40 יותר מירקות ודגנים נפוצים. אם הדגן שמזין את הבקר היה מזין את האנשים, נוכל להאכיל 800 מיליון איש!

2. שנה את התנהגות הנהיגה ברכב שלך.

שקול ללכת יותר ברגל וסע בתחבורה ציבורית לעתים קרובות יותר. כך תחסוך כסף על צריכת הדלק ופחת הרכב ובמקביל תשפר את כושרך הגופני.
3. הפחת את כמות המים בה אתה משתמש.
בישראל מתפילים הרבה מים, אבל גם אנחנו משתמשים בהרבה מים, 65 אחוז ממה שאנחנו משתמשים זה בחדר האמבטיה. ערכו מקלחות קצרות יותר. אל תשאיר את הברז פועל כשאתה מצחצח שיניים. קנו ראש מקלחת חסכוני באנרגיה.

4. צמצם את כמות העיתון בחיים שלך.

האם אתה יודע ש -40% מהעץ החתוך המסחרי בעולם משמש לנייר? זה מסכן בתי גידול טבעיים ומשתמש בהמון מים. מכיוון שזה הפך לזול להדפיס, אנו עושים זאת בלי לחשוב. אתה חושב שאתה לא משתמש כמעט בנייר, חשוב על דפי הבנק שלך, על מגבות הנייר שאתה משתמש בהן כדי לנקות את משטחי השיש, את הדואר הזבל שלא ביטלת את הצטרפותך ואת האופן שבו אתה עוטף את המתנות. ישנם תחומים רבים שכל אחד מאיתנו יכול לעזור להפחית את ייצור הנייר.

5. השתמש בבקבוקי מים שניתן לבצע בהם מילוי חוזר .


מזבלות מלאות בבקבוקי מים. הגיע הזמן לוותר על בקבוקים ועל ארוחות צהריים שכוללים בקבוקי פלסטיק. תמיד אפשר למזוג מים מקנקן  או לקנות בקבוק רב פעמי מנירוסטה שניתן למלא אותו בכל פעם שתרצה כאוות נפשך.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך