איכות הסביבה - 6 דרכים לסייע לכוכב הלכת שלנו

השתמש בנורות אנרגיה יעילות

נורות אנרגיה יעילות הן נורות חסכוניות באנרגיה המשמשות דרך פשוטה להפחית את כמות האנרגיה בה אתה משתמש . לא רק שזה יעזור לכוכב הלכת, זה גם יחסוך לך כסף. על ידי החלפת נורה אחת בלבד, ההשפעה יכולה להיות אדירה. אם כל בית היה עושה זאת, זה היה מצמצם את הזיהום באותה כמות כמו הסרת מיליון מכוניות מהכביש!

כבה את המחשב שלך מדי לילה


אם אתה מכבה את המחשב כל לילה, שוב תפחית את הכוח שאתה משתמש בו. תחסכו בממוצע 60 שקל לשנה. זה לא סכום עצום, אבל טוב יותר בכיס מאשר אצל חברת החשמל נכון?

אל תשטפו את הכלים מראש


אם אינכם יכולים לחיות ללא המדיח, אז לפחות חסכו את השטיפה מראש. עם חומר ניקוי הגון, הכלים שלכם יהיו נקיים באותה מידה ותוכלו לחסוך בממוצע עשרים ליטר מים לחודש.

אל תחממו את התנור מראש


אלא אם כן זה חיוני לחלוטין, למשל אם אתם מכינים לחם, אינכם צריכים לחמם את התנור מראש. אתה יכול פשוט להדליק אותו כשאתה מוכן להתחיל לבשל. טיפ בונוס: בבדיקת האוכל יש להסתכל דרך דלת התנור ולא לפתוח אותו עד לבדיקה הסופית.

מיחזור כלי זכוכית


האם ידעת שיכולה לקחת עד מיליון שנים לזכוכית להתקלות? הקפד תמיד למחזר את הכוס או הבקבוק שלך. זה יכול להפחית זיהום מים בחמישים אחוז וזיהום אוויר בעשרים אחוז.

בחר את החיתולים שלך בחוכמה



בחר חיתולי בד - זה מסייע לסביבה והוא טוב יותר לעור התינוק. השתמש במותג ידידותי לסביבה. הילד הממוצע משתמש בין חמישה לשמונה אלף חיתולים - דבר שמשווה ל -3.5 מיליון טונות של פסולת. ובנוסף גורם לשקע ענק בכיס!

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך