התיק נגד ברק אובמה מאת דייוויד פרדוסו


התיק נגד ברק אובמה מאת דייוויד פרדוסו הציג את אובמה כאחד שמקשיב ל"יועצים קיצוניים ", ולגיבוי "גורמים דוקטרינריים ליברליים" מצד איגודי המורים לזכויות הפלה. עם זאת זה לא משווה אותו לפריס הילטון, או מתעכב בהרחבה על דתו או על גזעו - מה שהופך את מהותו של המקרה נגד ברק אובמה להישמע לא מוכר בתוך קקופוניה של קמפיין של מודעות אינטרנט היפרבוליות, קלפי גזע לכאורה ומריחות ויראליות.

הקמפיין של ג'ון מקיין והרפובליקנים בכלל עושים את התיק הלא נכון נגד הסנאטור באילינוי. אתה לא מכה אותו בכך שאתה משווה אותו לפריס הילטון, כפי שעשה קמפיין הפרסום האחרון של מקיין; הדבר החשוב יותר הוא באמת להסתכל על מי שהוא. האם הוא באמת רפורמטור גדול? או סתם עוד ליברל?

ביקורות עריכה 
סקירה
ספרו של פרדוסו, שיצא היום על ידי הוצאת הספרים השמרנית רגנרי וסופק באופן בלעדי לפוליטיקו על ידי המו"ל, תופס אי קטן בים הצווחני לעיתים של ביקורת על אובמה. כפי שמגוון השמרנים מציע שאובמה הוא רדיקלי, וכיוון שמסע הבחירות של מקיין נועד להדיח אותו מהבית הלבן על רקע תהילתו הבינלאומית, פרדוסו טוען כי השמרנים צריכים להסתכל על שיאו של המועמד הדמוקרטי המשוער.
התזה שלו: "זה לא שאובמה הוא אדם רע. זה פשוט שהוא כמו כולם. לא רפורמטור. לא משיח. ממש כמו כולם בוושינגטון. וממש כמו כל שאר הליברלים גם . "
פרדוסו הוא אחד משני סופרים חדשים שתוקפים בחריפות את אובמה. האחר, מאת ג'רום קורסי, מכסה, על פי הדיווחים, חלק מאותה טריטוריה כמו המיילים הוויראליים שפקדו את המועמד הדמוקרטי, מה שיצר חלק ניכר מהקשרים הדלים שלו לאיסלאם ולשימוש בסמים המתבגרים שלו.
פרדוסו בוחר בעיקר לביקורת מבוססת עובדות, וכותב כי הריחות הוויראלים והגלויות אפשרו לאובמה להתחמק מביקורת עניינית.

על הסופר

דייוויד פרדוסו סיקר את הפוליטיקה במשך שש שנים והוא כתב מדיני של National Review Online. לפני שעבד ב- NRO עבד פרדוסו בשיתוף פעולה הדוק עם העיתונאי הפוליטי האגדי בוב נובאק על האוונס והנובאק הפוליטי, ועבד ככתב בעיתון החדשות הלאומי "אירועים אנושיים". הוא בעל תואר שני בעיתונות מאוניברסיטת קולומביה.


פרטי מוצר
גודל הקובץ: 563 KB
אורך הדפסה: 306 עמודים
מפרסם: Regnery Publishing (4 באוגוסט 2008)
תאריך פרסום: 4 באוגוסט 2008
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
ASIN: B001D7TM2Q
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
לא מופעל
Wise Word: מופעל
הלוואות: לא מופעלות
קורא מסך: נתמך

הגדרת סוגים משופרת: מופעלת


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך