איכות הסביבה - כיצד ניתן להציל את הסביבה בעזרת שינוי פעולות יומיומיות עסקיות

 נכתב בהשראת: דרו הנדריקס

שפר את איכות האוויר באמצעות צמחים

מעטים מהעסקים שממלאים את שטחי המשרדים שלהם בצמחים, אך הם יכולים לשפר באופן דרמטי את האסתטיקה. בטח, עובדים יכולים להביא משלהם, אך מכיוון שמשרדים בתכנית פתוחה הפכו לרווחים יותר, עובדים יכולים כעת לראות מעבר לשולחנות שלהם.
בנוסף להפיכת משרדך ליותר נעים לעין, צמחים יכולים לשפר את איכות האוויר הכללית. בעוד שכל הצמחים יכולים לסייע בניקוי האוויר, עליך לקחת בחשבון גם צמחים בעלי היתרון הנוסף של הסרת מזהמים. חבצלות שלום, צמחי גומי וצמחי נחשים הם שלושה שיכולים לעזור בכך.

הקפד על מחשבים כבויים

אם אתם חושבים שהשארת מכשירי חשמל מחוברים לחשמל לא גורם לההבדל, יתכן שזו הזדמנות נהדרת בשבילכם לחסוך כסף ולחסוך אנרגיה. אחת הדרכים להפחית את השימוש באנרגיה מיותרת זו היא לחייב את עובדיכם לכבות את המחשבים שלהם לפני שהם עוזבים את המשרד. זהה את כל האלקטרוניקה בסביבות העבודה שלך שנשארת לשהות במצב המתנה, כולל מדפסות ומכונות צילום, והקצה מישהו לסגור את הפריטים האלה בלילה.

הגדרת פחי מיחזור באזורים משותפים

כשנשאל מדוע הם לא ממחזרים, תלונה אחת נפוצה המשותפת בכל הדורות היא אי הנוחות. למרות שאנשים רבים יצאו מגדרם כדי להבטיח שהאשפה שלהם הגיעו למרכזי מיחזור ולא להטמנה, אחרים פשוט ישליכו פריטים לפח האשפה הקרוב ביותר.
הצבת פחי מיחזור בכל אחד מתחומי העבודה והפגישה המשותפים שלכם מעבירה את ההודעה לעובדים ולמבקרים במשרדיכם שאתם לוקחים אחריות סביבתית ברצינות. ייתכן שתצטרך לשלם תוספת כסף עבור מיחזור איסוף אם הנהלת הבניין שלך לא מציעה זאת, אך שווה את ההשקעה הנוספת אם היא משפרת את מורל העובדים.

צמצם נסיעות

נסיעות עסקים נחשבות לחלק חשוב בעשיית עסקים. אם אתה רוצה להשתתף בכנסים או לפגוש לקוחות פוטנציאליים מחוץ לאזור המיידי שלך, אתה צריך לקפוץ על מטוס או לנסוע נסיעה ארוכה.
נסיעות לא רק חותכות בשורה התחתונה של העסק שלך, יש לה השפעה שלילית על כדור הארץ.
טכנולוגיה יכולה לקצץ בחלק מאותו צורך בסילון. למרות שיש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של הנסיעה, זה יכול להיות יעיל יותר לעבור לכלי טכנולוגי כמו ועידת וידיאו למשל כמו סקייפ. במקום ללכת לכנס לרשת, קבעו סמינר מקוון והזמינו את הלקוחות שלכם להצטרף אליכם ברשת, פעולה זו תחסוך לכולם כסף ובנוסף תופחת פליטת הפחמן. למד לקיים אינטראקציה עם לקוחותיך בווידיאו צ'אט, מכיוון שזה יכול להביא יתרונות פנים אל פנים כמו מפגש אישי.

עסק ידידותי לסביבה

אתה יכול להפוך את העסק שלך ליותר ידידותי לסביבה באמצעות מספר שינויים קטנים. מכיוון שרבים מהם גם עוזרים לקצץ בהוצאות התפעול, שינויים אלה יעזרו לשורה התחתונה שלך ובמקביל להבטיח שתוכל למשוך עובדים בעלי מודעות לסביבה.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך