איכות הסביבה - עזרת לסביבה, הסביבה תחזיר לך בחזרה פי 100


 נכתב בהשראת :כריסטבל טומולה.
1. השתמש בקרם הגנה ידידותי לסביבה
כ- 6,000 טונות של קרם הגנה מעריכים כי הם שוטפים בשוניות אלמוגים מדי שנה. כמה קמעונאים אוסרים קרם הגנה בכימיקלים מסוימים, בדרך כלל אוקסיבנזון ואוקטינוקסט, מחקרים הראו כי הם יכולים להזיק לשוניות. קרם הגנה ללא רכיבים אלו מתויג כעת כ"בטוחה בשונית ". כמובן שכימיקלים אחרים במסנני קרינה מאושרים עדיין יכולים להזיק לחיים הימיים. ההימור הבטוח ביותר הוא לכסות את מרבית גופכם בבגדי UPF (גורם הגנה מפני אולטרה סגול) ולמרוח את קרם הגנה על גבי עור שנותר חשוף.

2. התנדב לנקות חופים
אולי אין מקום טוב יותר לבלות בו את הקיץ מאשר בחוף הים, אבל יכול להיות שתהיה דרך טובה יותר לבלות בו. אם אתם מחפשים לראות נופים יפהפיים תוך כדי עזרה לכוכב הלכת, אז התנדבות לניקוי חוף יכולה להיות בשבילכם. קבוצות סביבתיות, ארגונים אזרחיים ומחלקות פארקים מארגנות ניקוי חופים לאורך כל השנה. פשוט חפש אחד באזור שלך. אנשים יכולים גם לאסוף זבל מחופים אם אין הזדמנות מסודרת.
אחד המאמצים הגדולים ביותר לניקוי חופים, ניקוי החופים הבינלאומי, החל לפני יותר משלושים שנה. ב 21- בספטמבר 2019 ייכנסו קהילות לאיסוף של זבל בחופי הים שלנו. מאמץ זה עזר לנו להבין טוב יותר כיצד אנו מזהמים את האוקיינוסים שלנו, והניע כמה מותגים גלובליים להפחית פסולת פלסטית.
3. השתמש בקשיות שניתנות לשימוש חוזר
עם הטמפרטורות הגבוהות יותר של הקיץ מגיעות תשוקה למשקאות קרים - מקפה קר למיצים סחוטים - מה שהופך את הזמן המושלם לנסות קש לשימוש חוזר ובכך לעזור להציל את כדור הארץ. ישנן אפשרויות רבות בשוק, העשויות מבמבוק, סיליקון, זכוכית ועוד, ובכמה צורות וגדלים. או שתו היישר מהכוס.
4. הרכיבו משקפיים ידידותים לסביבה
משקפי שמש יכולים לנוע בין גוונים זולים ללא שם ועד למותגי מעצבים שעולים יותר משכר הדירה של אנשים מסוימים. אך לא משנה מה המחיר, מרבית הזוגות אינם ידידותיים לסביבה. הם עשויים מפלסטיק, מתכת, צבע וחומרים אחרים שכמעט בלתי אפשרי למחזר וישקעו לנצח במזבלה. כדי להילחם בפסולת זו, חברות מייצרות משקפי שמש ידידותיות לסביבה ואפילו מודעות חברתית. כמה זוגות עשויים מחומרים ממוחזרים, כמו רשתות דיג, פלסטיק שעבר שימוש חוזר באוקיינוס, סקייטבורדים ישנים ותקליטי וינטג '.
5. בחר גריל פרופאן

המבורגרים בגריל פחם אולי טעימים בקיץ, אבל הם לא הדרך הידידותית ביותר לסביבה עם מנגל. כשמדובר בזיהום אוויר, פחם אינו יכול להשוות לגריל פרופאן נוזלי או גז, המשמשים גם דרך לחסוך אנרגיה בהשוואה לבישול בפנים עם תנור במטבח בקיץ חם. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לסביבה, השתמשו בגריל חשמלי המופעל על ידי מקור אנרגיה מתחדשת, כמו שמש או רוח. יש בשוק גם גריל שמאפשר פליטות מוגבלות של גורמים מזיקים לסביבה.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך