התלבטות על נשיאות אובמה מאת סטיבן א.שייר



זהו הספר הראשון שמציג את הטיעונים בעד ונגד נשיאותו של ברק אובמה ומדיניותו. נקודות מבט מנוגדות מעריכות את השלכות השאיפות הגדולות של נשיאות אובמה ואתגרים פוליטיים ומדיניים שאובמה נקלע למרדף אחר שאיפות אלה. הפרויקט של ברק אובמה בבית הלבן כלל התקנת שינויים מתמשכים במדיניות הלאומית ובפוליטיקה. מבחינה מוסדית, ממשל אובמה ביקש לשמר את השליטה בקונגרס באמצעות שמירה על רבויות מפלגות דמוקרטיות מהימנות, ולהעצים את ההשפעה על בתי המשפט הפדרליים באמצעות זרם קבוע של מינויים שיפוטיים ליברליים. הממשל ביקש אוטונומיה מוגברת על הרשות המבצעת על ידי ארגון מחדש שהוליד משבר כלכלי לאומי וסדר יום מדיני שאפתני. מבחינה פוליטית, ממשל אובמה ביקש את ההתבכרות של מרבית בחירות דמוקרטיות עקבית. שאיפות כה גדולות עוררו מחלוקות מתמשכות סביב נשיאותו, מחלוקות שזוכות לשידור ודיון מלא בכרך זה.

תרומות מאת אלן אברמוביץ ', אוניברסיטת אמורי; אנדרו א 'בוש, מכללת קלרמונט מק'קנה; פיטר ג'ול, המרכז להתקדמות אמריקאית; לורנס קורב, המרכז להתקדמות אמריקאית; ויליאם ג 'מאייר, אוניברסיטת נורת'-מזרח; רות אובריין, המרכז לתארים מתקדמים באוניברסיטת ניו יורק; ג'ון ג'יי פיטני ג'וניור. מכללת קלרמונט מק'קנה; דניאלה פלטקה, מכון אמריקן ארגוני; דניאל א. פונדר, אוניברסיטת דרורי; סטיבן א.שייר, מכללת קרלטון; ריימונד טטלוביץ ', אוניברסיטת לויולה בשיקגו; וג'ון קנת ווייט, האוניברסיטה הקתולית של אמריקה.
ביקורות עריכה
סקירה
במהלך דיון על נשיאות אובמה, סטיב שייר ריכז צוות שחקנים מהמרכז של חוקרי הפוליטיקה האמריקאים שכתבו מאמרים פרובוקטיביים ותובנים, הנושאים את הנושאים העיקריים של נשיאות אובמה, מפוליטיקה של בחירות למדיניות חוץ. בין אם הפוליטיקה שלכם צודקת, שמאלה או מרכזית, כל חיבור באוסף זה מאוזן היטב יביא את העניין שלכם. (ג'יימס א. קמפבל, אוניברסיטת באפלו, אוניברסיטת מדינת ניו יורק, סופר, מקוטב: Making Sense of America Divided)

פרטי מוצר
גודל הקובץ: 1643 KB
אורך ההדפסה: 296 עמודים
מו"ל: Rowman & Littlefield מוציאים לאור (22 בספטמבר 2016)
תאריך פרסום: 22 בספטמבר 2016
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
ASIN: B01KKVUOWC
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
לא מופעל
Word Wise: מופעל
הלוואות: לא מופעל
הגדרת סוגים משופרת: מופעלת

ביוגרפיה
המהדורה החמש עשרה שלנו של בחירות נשיאות, בשיתוף דיוויד הופקינס, נלסון פולסבי ואהרון ווילדבסקי, תופיע מרובמן ומיטלפילד בשנת 2019. טוד אברלי ואני, שפרסמנו את TRUMP: OUTSIDER במשרד הסגל בשנת 2017 עם Rowman ו- Littlefield, נפרסם. איך קרה טראמפ עם אותו מו"ל.

במשך 35 שנה הייתי פרופסור לפוליטיקה אמריקאית במכללת קרלטון בנורת'פילד, מינסוטה. במהלך תקופתי בקרלטון לימדתי בפוליטיקה אמריקאית רבות - קורסים בקונגרס, בנשיאות, מפלגות וקבוצות אינטרס, רטוריקה פוליטית, עתידה של אמריקה ומדיניות ציבורית.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך