מניות - להגיע הכי רחוק שרק אפשר

Shutterstock

נכתב בהשראת ווארן באפט

גיוון לא תמיד טוב - תאמין בהשקעותייך ותגיע רחוק

המגוונים "גיוון רחב נדרש רק כאשר המשקיעים לא מבינים מה הם עושים." זהו ציטוט ישיר של וורן באפט, שמטען את טענותיו נגד גיוון מניות. כיוון שמדובר ב"הגנה מפני בורות". במילים אחרות, תאמין בהשקעות שאתה עושה והיה לך מנטליות ארוכת טווח לראות תגמולים מהן.

הבנת ההשקעות שלך היא המפתח

לא היית נותן לחבר כסף עבור עסק חדש מבלי לבחון את התוכנית העסקית שלו תחילה כדי להבין את הרעיון, נכון? אנו בהחלט מקווים שלא. לאורך אותם קווים, באפט מדגיש את החשיבות בהשקעה בדברים שאתה מבין בהם, מתוך אמונה שאם משהו מורכב מכדי להבין, פשוט התמקד בעסק אחר שצריך להשקיע בו.במשהו

תשכח משוק המניות, תשקיע בעצמך לפני שיהיה מאוחר

האם קיימת בך מוטיבציה להאמין בעצמך? אפשר הצעת מחיר זו של וורן באפט לעשות את העבודה, כפי שאמר פעם מנכ"ל ברקשייר הת'אווי, "ההשקעה הטובה ביותר שאתה יכול לעשות היא ביכולות שלך. כל דבר שתוכל לעשות כדי לפתח יכולות או עסק משלך עשוי להיות יצרני יותר. "אם אין לך אמון בחוזקות שלך, כמו גם לזהות ולעבוד על חולשותיך כדי להשתפר, אתה עושה לעצמך עוול ".

אל תפחד לעשות טעויות, למד מהן והמשך הלאה

זה בלתי נמנע למנוע מאדם לטעות - אם בשוק המניות או במקום אחר. כאשר טעויות קורות, וורן באפט אומר שצריך לקבל אותם, ללמוד מהם ואז להמשיך הלאה. זה בטוח, שלא יהיה קל ללמוד מהפסד של מאות או אלפי שקלים, אבל זה לא גורם לאדם להשתפר. עבור באפט, עשה טעויות, כתוב אותן ודע כיצד להימנע מהן שוב.

סמוך על דעתך האישית ותחושות הבטן שלך

מה המשמעות של המילים מומחה שוק המניות באמת? ובכן, במבט ראשון, הם היו מתכוונים למישהו שיש לו רקורד מוכח של הצלחה בהשקעה בחברות, נכון? אף על פי כן, אותו אדם הפסיד; והרבה, אם כן, יש לערער אפילו על מומחה כביכול אם הבטן שלך אומרת לך את זה. זו עצה בה וורן באפט מאמין, מתוך הבנה שכדי להצליח, דרושה עבודה כדי לחנך את עצמך ולעיתים, ללכת נגד מישהו שעל הנייר נראה כאילו הוא / היא יודעים את הכל.

סבלנות היא סגולה להצלחה

כשמדובר בשוק המניות, אין כמעט תכונה טובה יותר מסבלנות. ציטוט נהדר של וורן באפט לתיאור סבלנות הוא : "מישהו יושב בצל היום כי מישהו שתל עץ לפני זמן רב." השיעור כאן פשוט, נדיר שאנשים מתעשרים בן לילה מהשקעה, וכדי חושב שזה הולך להיות מטופש. לכן, קחו את העצות הנ"ל- השקיעו בעצמכם, סמכו על היכולות שלכם ולמדו מהטעויות שלכם .

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך