מניות - טיפים לסחר בינלאומי, אסטרטגיות וכללים בסיסיים

Shutterstock

נכתב בהשראת: אנג'ל בוקינג

התמקד בשניים או שלושה מניות

נזילות מסחר תוך יומי כרוך בריבוע פוזיציות פתוחות לפני סיום מושב המסחר. זו הסיבה שמומלץ לבחור שתיים או שלוש מניות בעלות שווי גדול אשר נזילות ביותר. השקעה בכמויות בינוניות או קטנות יכולה לגרום לכך שהמשקיע יצטרך להחזיק במניות אלה בגלל היקפי מסחר נמוכים.

קביעת מחירי כניסה ומיקוד

לפני ביצוע הזמנת הרכישה, עליך לקבוע את רמת הכניסה ואת מחיר היעד שלך. מקובל שהפסיכולוגיה של האדם תשתנה לאחר רכישת המניות. כתוצאה מכך, אתה עשוי למכור גם אם המחיר מראה עלייה נומינלית. בשל כך, אתה עלול לאבד את ההזדמנות לנצל רווחים גבוהים יותר בגלל עליית המחירים.

ניצול אובדן עצירה לצורך הפסד נמוך יותר מההשפעה

הוא טריגר שמשמש למכירת המניות באופן אוטומטי אם המחיר נופל מתחת למגבלה שצוינה. למשקיעים שהשתמשו במכירות קצרות, הפסד עצירה מפחית את ההפסד למקרה שהמחיר יעלה מעבר לציפיות שלהם. אסטרטגיית מסחר תוך יומית זו מבטיחה שרגשות ייבטלו מההחלטה שלך.

הזמן את הרווחים שלך כאשר היעד יגיע

לרוב הסוחרים ביום סובלים מפחד או תאוות בצע. חשוב למשקיעים לא רק לקצץ בהפסדים שלהם, אלא גם להזמין את הרווחים שלהם ברגע שיגיע מחיר המטרה. במקרה בו האדם חושב שלמניה יש אפשרות נוספת לעלות במחיר, יש להתאים מחדש את ההדק להפסקת העצירה כך שתתאים לציפייה זו.

הימנע מלהיות טרוד באופן יומיומי מתנודות השוק


במסחר תוך יומי, כמו גם להשקיע, מחייב אנשים לרכוש מניות. עם זאת, הגורמים לשתי האסטרטגיות הללו ברורים. סוג אחד נוקט ביסודות ואילו השני שוקל את הפרטים הטכניים. מקובל שסוחרי יום ימסרו מניות למקרה שמחיר היעד לא יעמוד. לאחר מכן הוא או היא מחכים שהמחיר יתאושש בכדי להחזיר את הכסף. זה לא מומלץ מכיוון שהמניה לא עשויה להיות ראויה להשקעה, מכיוון שהיא נרכשה רק למשך זמן קצר יותר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך