איכות הסביבה - הצלת הסביבה וכדור הארץ

1. שיהיה לך יום צמחוני

אתה לא צריך לוותר על בשר לכל החיים, אלא נסה להתחייב ליום אחד בשבוע ללא בשר. לוקח 2,500 ליטר מים כדי לייצר קילוגרם אחד של בשר בקר. וכל המבורגר שמקורו בבעלי חיים אחראי להרס חמישים וחמישה מטרים רבועים של יער.

2. אל תבזבז מפיות


כולנו עשינו את זה - הלכנו לאנשהו ולקחנו מפית או שתיים יותר ממה שהיינו צריכים, רק כדי לזרוק אותם ללא שימוש. אם כולם היו משתמשים במפית אחת פחות ביום, הנתונים הנוכחיים מראים שזה יכול לחסוך מיליוני קילוגרמים של זבל מידי שנה!

3. השתמש בכל הנייר


אם רושמים פתק על הנייר, שמור אותו והשתמש בשאר הגיליון עבור הערות שלך. עסקים אמריקאים מבזבזים 21 מיליון טונות נייר בשנה! באופן אידיאלי, נסה שהעסק שלך יהיה חסר נייר ככל האפשר. כאשר השימוש בנייר הכרחי, הדפיסו משני צידי הדף. ואל תשכחו למחזר אותו!
  

4. לעולם אל תזרוק עיתונים


דאג למחזר את העיתונים הישנים שלך - 69% (או 44 מיליון עיתונים) מהעיתונים המודפסים בארצות הברית נזרקים מדי יום. גם אם אתה ממחזר רק פעם בשבוע, ניתן היה להציל חצי מיליון עצים. או אפילו יותר, מדוע לא להימנע לחלוטין מעיתונים ולקרוא את הגרסאות המקוונות!

5.עטיפת מתנה


עטיפת מתנה היא בזבוז גדול של נייר. השתמש מחדש באריזת מתנה, קשתות ותגים. או מדוע לא להיות באמת יצירתי וליצור עטיפה משלך - השתמש בעיתונים ישנים, מפות וצור עיצוב משלך!

6. חשבו מחדש על צריכת המים שלכם 



בבקבוקים שימושיים כשאתם בדרכים, אבל מדוע לא לקנות בקבוק אחד ואז למלא אותו שוב מהברז או מבר המים הביתי. בסביבות 90% מבקבוקי המים בסופו של דבר מובלים למזבלות ולא ממוחזרים.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך