איכות הסביבה - כיצד לחסוך כסף ולהגן על הסביבה במהלך בצורת


נכתב בהשראת: סטיב אראל

1. סגרו  את המים
אנשים בדרך כלל משאירים את הברז פתוח שלא לצורך. סגור  את הברז בזמן צחצוח שיניים או גילוח. לשטוף פירות וירקות במהירות, ולתת למאכלים קפואים להפשיר במקרר למשך הלילה - לא תחת זרם מים חם בכיור.

2. מקלחות חכמות
גם אם לא שירתת בצבא, אתה יכול להפיק תועלת ממה שמכונה מקלחת חכמה. שיטה זו של מקלחת, שמכונה גם "מקלחות צבאיות" או "מקלחות קרביות", חוסכת מים על ידי כיבוי הזרימה בשלב ההתכנסות, והגבלת משך המקלחת לשתים או שלוש דקות. בעוד שהמקלחת הממוצעת של 10 דקות משתמשת בכ- 60 גלונים של מים, מקלחת צבאית משתמשים בפחות משלושה גלונים.
3. זרימה נמוכה
משפחה של ארבעה נפשות יכולה לחסוך כ- 30,000 ליטר מים בשנה על ידי מעבר לשירותים עם זרימה נמוכה, ראשי מקלחת וברזים. בעוד שהרכבה מחדש של ראשי המקלחת והברזים החכמים עלולה לגזול מעט יותר זמן וכסף, בסופו של דבר זה מועיל לארנק ולסביבה.
4. השקיעו במכשיר לניטור של מטר מים
נזילות לא מזוהות בנכסים מגורים ומסחריים עלולות לגרום לאיבוד עשרות אלפי ליטרים של מים בכל שנה. לאחר שתגלה דליפה, יתכן שכבר קיבלתם חשבון מים גבוהה.. 
השקעה במכשיר לניטור מד מים בזמן אמת יכולה להגן מפני אותן סכנות תת קרקעיות בזבזניות. ישנה המלצה לבעלי נכסים ומפעילים לשקול התקנת מערכת לניהול נתוני מים עם יכולות תקשורת מרחוק המספקת משוב מיידי על כל השימוש במים מדוד במקום מרכזי.
5. השקיה במי גשם
מדשאות דשא דורשות כמויות אדירות של מים כדי לשמרן. כתוצאה מכך, במהלך בצורת בדרך כלל מגבלות השקיית דשא. כדי להימנע מהדשא למות, יש לשקול גינון סובלני יותר בצורת עם אבן דקורטיבית, חצץ, עם תחזוקה נמוכה ועשבי נוי עמידים בפני בצורת.
דרך נוספת לשמור על מדשאות מים תוך הקפדה על תקנות ועדיין לשמור עליהן היא לאסוף מי גשמים בחביות לשפוך אותם על המדשאה שלך. על פי ה- EPA, בעלי בתים יכולים לחסוך אלפי גלונים של מים בשנה על ידי מעבר מהשקיה במי ברז להשקיית חבית גשם.
6. דלג על שטיפת המכונית
מעט לכלוך מעולם לא פגע באף אחד, במיוחד לא מכונית. אבל לפעמים, כאשר הלכלוך דומה לעבודת צבע חדשה, עליכם לנקוט בפעולה. שטיפות מכוניות נותרות אפשרויות פופולריות, והן נוטות להיות אפשרויות טובות מכיוון שרבים מהם ממחזרים את מי השפכים שלהם. אם החלטתם לבצע את העבודה בעצמכם, הימנעו מלהניח לצינור לעבוד בזמן שטיפה. מלא דלי והשתמש במים האלה כדי לקרצף את הרכב שלך. השתמש בצינור רק כדי לשטוף. 

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך