איכות הסביבה - 6 דרכים לחסוך כסף תוך שמירה על בסביבה

נכתב בהשראת: לורלין מנגיס 
1) שים רצועות מזג אוויר מיוחדות סביב דלתות וחלונות ביתך -
החום דולף החוצה בסדקים סביב הדלתות והחלונות. רצועות מזג האוויר מונעות זאת כך שתוכלו לחסוך כסף על חימום וקירור תוך צמצום צריכת החשמל החודשית. 
2) קנו אוכל לא סופר טרי - 
לפעמים בשווקים ובחנויות האיכרים יהיה תוצרת שאינה ממש מושלמת ואינה סופר טרייה במחירים מוזלים. האוכל עדיין טוב לשימוש, במיוחד אם אתם לא אוכלים אותו טרי ומשתמשים בו במתכון עם מרכיבים אחרים. קנו אותו וחסכו כסף על מצרכים וקצצו בפסולת מזון.
3) תשתמשו בראש מקלחת שחוסך במים
כאשר מים מתוקים הופכים נדירים יותר ויותר, חשוב לחסוך אותם על ידי נטילת מקלחות קצרות, לא יותר מעשר דקות ובאופן אידיאלי רק חמש דקות. זה מספיק זמן להתנקות מבלי להשתמש יותר מדי במים. לא רק תוכלו לחסוך מים, אלא גם לחסוך בחשבון החשמל. תצטרך לבזבז קצת כסף מקדימה כדי לרכוש ראש מקלחת עם זרימה נמוכה, אך תראה את החיסכון החוזר אליך כשתקבל את חשבון המים והאנרגיה הראשון שלך. הם מקטינים את כמות המים שאתה משתמש בכדי להתנקות וגם מפחיתים את צריכת האנרגיה.
4) למד להשתמש בשנית בבגדים
באיזו תדירות זרקת בגדים ישנים בארון שלך לזבל? במקום לזרוק אותם ולתרום לפסולת , תתאימו אותם לדבר שונים. זוג ג'ינס יכול להפוך לחצאית או מכנסון וחולצה רחבה יכולה להפוך לגופייה . חפש באינטרנט רעיונות ומדריכי תפירה. תוכלו לשמור על ארון רענן מבלי לבזבז כסף ותצמצמו את תרומתכם למזבלות.
5) החלף נורות
השתמש בנורות חסכוניות באנרגיה במקום בנורות הרגילות. הם במחיר סביר. נורות פלורסנט קומפקטיות (CFLs) צורכות פחות חשמל ויכולות לעבוד כשבע שנים. אתה תראה את החיסכון בחשבונות השירות שלך.
6) גדל עשבי תיבול משלך 
גדל גינת עשבי תיבול בתוך ביתך. יש הרבה ערכות עשה זאת בעצמך. אתה יכול להפסיק לקנות תבלינים בחנות ולחסוך כסף לאורך זמן. כמו כן, חשוב על גידול ירקות ופירות טריים ככל האפשר. 

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך