איכות הסביבה - מה ניתן לעשות כדי לעזור לסביבה

1. הצטברות

שקית אורז גדולה אחת משתמשת בפחות פלסטיק מחמישה שקיות קטנות יותר, לכן שקלו לרכוש כמויות גדולות של מזונות שנשמרים זמן רב (פסטה, דגני בוקר ואגוזים). רק הקפד לאחסן אותם כראוי כדי שלא יתקלקלו לפני שתוכל להשתמש בהם.

2. תשמש בתבניות רב פעמיות

לחובבי האפייה שבינינו השימוש בתבנית אלומיניום חד פעמית פוגעת בסביבה וגם יקרה רכוש תבנית סילקון רב פעמיית ותחסוך כסף רב ובמקביל תשמור על איכות הסביבה.

3.קנו מוצרים ללא אריזות

חפשו מוצרים עם אריזה מינימלית או בכלל ללא אריזה. אם אתה בוחר מוצרים ארוזים, בדוק את התווית כדי לבדוק אם האריזה נוצרה מחומרים ממוחזרים. וודא למחזר או לעשות שימוש חוזר כל אריזות קרטון, נייר או פלסטיק כשתסיים את השימוש בהן.

4. בחרו לעשות שימוש חוזר

זה עשוי להיות מפתה לזרוק את צנצנות הזכוכית של הריבה אותה כרגע סיימת לאכול , אך ניתן בקלות לשמור ולנצל מחדש את הפלסטיק והזכוכית למטרות אחרות, כמו לאחסן את כל אותם מוצרים בתפזורת שהצאתם מהמגירה. רק הקפד לבדוק את התווית בתחתית הצנצנת כדי לוודא שהיא בטוחה לשימוש חוזר במוצרי מזון, מכיוון שחלק מהפלסטיקים יכולים להדליף רעלים כאשר משתמשים בהם זמן רב מדי.

5. שימוש חוזר באריזה

לפעמים אין דבר מספק יותר מאשר להוריד את העטיפה של המוצר החודש הכוללת קרטון קלקר פצפצים וכו' ולזרוק  בפח. אבל ניתן להשתמש שוב בפריטים אלה יותר למטרות יצירתיות- למשל,בועות יכול לבודד צמחים מהקור בחורף הקר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך