איכות הסביבה - טיפים להפיכת הסביבה לירוקה יותר

1. הסתבכות  בגינון

אם התחלת גידול גינה קטנה משלך על אדן החלון נראה מאיים בעבורך, מצא תמיכה מסוימת על ידי הצטרפות לגן קהילתי, בו כולם עובדים יחד כדי לטפח תוצרת טרייה ולהשאיר את השכונה ירוקה. 

2. תאכל אוכל מקומי ועונתי

אחת הדרכים הקלות (והטעימות ביותר) לאכול באופן מקומי היא פשוט לאכול את הפירות והירקות שנמצאים כיום בעונה בה אתם נמצאים ובאזור בו אתם מתגוררים. בעקבות זאת, תגרום לצמצום המרחק שיש מתהליך ההובלה עד ההגעה לצלחת שלך.

3. הפוך את הפירות וירקות לריבות וחמוצים

הנה טיפ אחד שהפתיע אותנו: אפשר להקפיא פירות וירקות מסוימים עד שנה וחצי! המפתח הוא להקפיא אותם כשהם הכי טריים. ניתן גם ללמוד  להפוך אותם לריבות וחמוצים.

4. התחל בקטן

כמו בכל הרגל בריאותי, עדיף להציב יעד מציאותי אחד הקשור לאכילה מקומית במקום לשפץ את כל התזונה שלך. חשבו על חמישה מאכלים שאתם צורכים כרגע (כל דבר, החל מתפוחים לביצים) שתוכלו לקנות באופן מקומי במסע הקניות הבא שלכם. בסופו של דבר המספר הזה עשוי להתרחב ויכלול את התוכן של כל המקרר שלך.

5. הביא שקיות רב פעמיות משלך

למרות שזה אולי נראה נוח לקחת שקית ניילון בקופה, הרגל הוא בעצם די בזבזני. מקור אחד מעריך כי לשקיות ניילון יש פי שלושה ההשפעה על גזי החממה משקיות לשימוש חוזר . גרוע מכך, לפני מספר שנים גילו מדענים מסה ענקית של פלסטיק שצפה באוקיאנוס השקט, המהווה איום מיוחד על חיי הים. בחר בחירה ידידותית לסביבה על ידי הבאת שקיות לשימוש חוזר משלך במסע הקניות הבא שלך - הם ממילא יפים יותר משקיות הפלסטיק הרגילות בכל מקרה!

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך