איכות הסביבה - דרכים לחסוך כסף ולהגן על כדור הארץ בו זמנית

נכתב בהשראת: הולי ג'ונסון

בחרו בבקבוקי מים לשימוש חוזר 

לפי המכון למיחזור מיכל, יותר מ 60 מיליון בקבוקי מים מפלסטיק נזרקים כל שנה, ֿ כל יום ויום. בעוד שחלקם ממוחזרים בסופו של דבר, אחרים מגיעים למזבלות או למקורות מים ובמרחבים ציבוריים. לא משנה איך תסתכלו על זה, מדובר בבזבוז עצום.כדי לצמצם את מספר בקבוקי המים שאנו משתמשים בהם ולהשליך אותם, כל שעליך לעשות הוא לרכוש בקבוק מים הניתן לשאת אותו איתך לכל מקום והוא רב פעמי במקום לקנות בבקבוק חדש בכל פעם. זה כזה פשוט.

אמצו יומים בשבוע ללא בשר 

אז אתם אוהבים בשר - אני מבין. אך האם ידעתם שלצריכת בשר השפעה גרועה יותר על הסביבה כמעט מכל פעילות אנושית אחרת? על פי מחקרים שפורסמו לאחרונה, אכזריות הרבה רשלנות בגלל שימוש יתר באנטיביוטיקה והזיהום שהיא גורמת לאוויר ולמים בסביבה, שניהם מזיקים לסביבה.כשאתה מפסיק לרכוש בשר (או סתם קונה פחות) אתה מצביע נגד נוהג שאתה רואה שאינו כשיר לסביבה. 

סע פחות,

היתרונות הכספיים של הפחתת זמן הנסיעה והגברת זמן ההליכה יותר צריכים להיות ברורים. לא רק שאתה מבזבז פחות כסף על דלק, אלא גם אתה מבזבז פחות על בלאי ברכב שלך, 
לא רוצים ללכת? אתה יכול גם לקחת carpool, שמוביל לזה שפחות מכוניות יהיו על הכביש. ואם אתה גר באזור עם יכולת הליכה מעולה או עם אפשרויות תחבורה ציבורית, אתה יכול לחסוך המון כסף - על תשלומי רכב, ביטוח, דלק, חניה ותחזוקה אותם לא תצטרך לשמש מכיוון שאתה משתמש בתחבורה הציבורית.

לנסוע לעבודה… באופניים

מספר הולך וגדל של עובדים שבחרו לרכוב על אופניים למקום עבודתם במקום ללכת או לנסוע; זה לוקח פחות זמן מהליכה, אבל זול לאין ערוך מאשר לנהוג במכונית ולשלם על חניה, אגרה וכולי.
בונוס נוסף: רכיבה על אופניים לעבודה כל תוכל לחסוך לך את המנוי החודשי לחדר הכושר.

צמצם את השימוש במים

סגירת הברז בזמן שאנו מצחצחים שיניים או שוטפים כלים, עושים מקלחות קצרות יותר ואוספים מי גשמים לגינון והשקיה הם רק כמה מהדרכים בהן אנו יכולים לחסוך במי שתייה ולחסוך כסף בתהליך.

נתק את האלקטרוניקה האלה 

כמות עצומה של כספים מתבזבזת כאשר אביזרי חשמל שאינם בשימוש נשארים מחוברים לחשמל כל הזמן. אם אתה רוצה לחסוך יותר, נתק את כל מוצרי החשמל שאינם בשימוש. זה פשוט בדיוק כמו שזה נשמע.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך