איכות הסביבה - עזור לסביבה ויפה שעה אחת קודם

1. צא החוצה

כשמדובר בבחירות ידידותיות לסביבה, ברור שהליכה אינה תמיד בחירה בת-קיימא , אך יש כמה דרכים פשוטות להגניב יותר פעולות רגליות לשגרת יומכם ולצמצם את פליטת הפחמן מהרכב שלכם. החנה את המכונית שלך רחוק מהחנות ככל האפשר בשופיינג, או ללכת מחנות לחנות ברגל אם היעדים שלך קרובים זה לזה.

2. בחרו בתחבורה ציבורית

נכון, חצי שעה שמצאת את עצמך בין ילדים קטנים למבוגרים היא לא תמיד אידיאלית, אבל אולי אנו יכולים למצוא נחמה בעובדה שעל ידי ויתור על הנוחות של מושב הנהג, אנו הופכים משמעותית תרומה לסביבה שלנו. אדם יחיד שיחליף נסיעת הלוך ושוב למרחק של 20 קילומטר ברכב לתחבורה ציבורית יכול להפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני השנתי בכמות אדירה.
3. בואו יחד
הדבר היחיד שטוב יותר מלשיר לבד במכונית שלכם הוא שיש מישהו אחר לנסוע איתו שיגיד לך בפנים שאתם לא ממש יודעים את המילים הנכונות. Carpooling היא דרך קלה נוספת להפחתת פליטת הפחמן הדו-חמצני -מקור אחד מעריך שאם תצטרף רק לאדם אחד נוסף לנסיעת הלוך וחזור לעבודה ממקום, תפחית את זיהום האוויר החודשיות שלך בכמעט 10 אחוזים. גייס עמית לעבודה או השתמש באחד מהיישומים האלה כדי למצוא חבר לעבודה ולשמור יחד את הסביבה.

4. עבוד מהבית


עדיין לא ברור אם עבודה מהבית  חוסכת תמיד יותר אנרגיה מאשר עבודה ממשרד פשוט מכיוון שלא צריך לנסוע לשם ובחזרה. יש מומחים הטוענים כי העובדים משתמשים באנרגיה כפולה במשרד מאשר בבית; אחרים אומרים שמי שעובד בבית מפצה על זה כשהוא מקדיש זמן נוסף להדלקת אורות, פתיחת דלתות מקרר, הפעלת מדיח כלים וכו'. אפשרות נוספת ידידותית לסביבה היא להצטרף או ליצור מרחב עבודה משותף, כך שתקשורת יכולה להגביל את צריכת האנרגיה שלהם לחדר יחיד או לבניין קרוב לבית.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך