איכות הסביבה - שינוי לאורח חיים ירוק יותר

1. כבו אורות כשאתם לא בחדר

אתם לא צריכים להדליק חדר שאף אחד לא משתמש בו. חסוך אנרגיה וכסף על ידי אימוץ מנהג לכבות את האורות כשיוצאים מהחדר. לגבי נורות רגילות, עשה זאת בכל פעם שאתה יוצא. חוסכים באנרגיה, עשו זאת אם אתם עוזבים את החדר למשך יותר מרבע שעה. תוכלו גם לחסוך בעלויות הקירור, שכן אורות יכולים להפוך את החדרים שלכם לחמים יותר!

2. השתמש בכלים רב פעמים גם בפיקניק

באופן אידיאלי, השתמש בכוסות / צלחות / סכו"ם לשימוש חוזר. אם תבחר להשתמש בכלים חד פעמיים למאורע כלשהו דאג שלכל אדם יהיה סט משלו על מנת שלא יתבזבזו כלים רבים מידי שיגרמו להיווצרות פסולת רבה.

3. מחזר את הטלפון הסלולרי שלך

כאשר הצרכן הממוצע מחליף את הטלפונים הסלולריים שלהם כל שמונה עשרה חודשים, 130 מיליון טלפונים סלולריים נזרקים מדי שנה. אם אלה נכנסים לאתרי הטמנה, הרעלים מסוללת התא דולפים לאדמה ומזהמים אותה. השתמש בתוכנית מיחזור. בונוס נוסף לכך הוא שרבים מתוכניות אלה תורמות לצדקה.

4. תחזוקו של הרכב באופן קבוע

אם מנוע הרכב שלכם פועל כראוי, המסננים נקיים והצמיגים מנופחים כראוי, הרכב יהיה יעיל יותר בדלק. זה מפחית זיהום וחוסך לך כסף. שווה לנקות את תא המטען מדי פעם - משקל נוסף משתמש בדלק נוסף!

5. ממחזרים תמיד זכוכית ואלומיניום

אפשר להכין עשרים פחים ממוחזרים עם אותה כמות אנרגיה שנדרשת כדי ליצור רק אחד חדש. זה חסכון נהדר. כל טון זכוכית הממוחזר חוסך תשעה גלונים מהשמן המשמש לדלק לייצור זכוכית חדשה.

6. עבודה מהבית

במידת האפשר, קבעו הסדר עם המעסיק בו תוכלו לעבוד מהבית חלק או כל הזמן. זה חוסך בנזין, שיפחית את זיהום האוויר ויחסוך לך כסף. וזה גם אומר שאתה יכול לעבוד בפיג'מה ללא התאמצות של התארגנות הבוקר לקראת יום העבודה .

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך