מניות - 5 טיפים שכל אחד צריך לדעת לפני התחלת מסחר במניות

Shutterstock

התחל מוקדם -אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כשמדובר בהשקעה של הכסף שלך. חשוב על חשבון החיסכון שלך וכיצד זה מביא ריביות לאורך זמן; זה אותו רעיון עם ההשקעות שלך. ככל שתתחיל לעבוד מוקדם יותר, הכסף שלך יעבוד זמן רב יותר יצבור ריביות רבות ובכך הרווח יגדל.

חשבו לטווח הארוך, לא קצר - בדיוק כמו שהתחלה מוקדמת היא חשובה, כך גם לוודא כי תשקיעו ברעיון שתגיעו אליו לטווח הארוך. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בטיפ זה הוא שהשווקים משתנים כך, משהו שקורה היום עשוי להיות מחר. זכור כי אתה צריך להימנע מלהיבהל כשאתה חושב שאתה מאבד את כל ההשקעה שלך. אפילו כאשר הדברים נראים ממש על הפנים, עדיף לאמץ גישה סובלנית ולראות מהו הילך הרוח, כיוון שמפנה יכול להיכנס באותה פתאומיות ולחזור למסלול הנכון.

עקוב אחר הדברים - המטרה של השקעת כספך היא להגדיל אותם, וזו הסיבה לפקוח עין על ההשקעות שלך הינו טיפ חשוב ביותר בטיפים להשקעה בסיסיים. אתה יכול לבצע את המהלכים הנכונים רק אם אתה יודע מה קורה עם האחזקות שלך, ואתה יכול לדעת רק מה קורה עם האחזקות שלך אם אתה שם לב אליהם מקרוב.

אל תפחדו לנסות - בחיים צריך לנסות דברים חדשים ולהיות פתוחים לחוויות חדשות, ועליכם ליישם את המנטליות הזו על ההשקעות שלכם. כשמדובר בהשקעות כמו מניות, נסו להשקיע במגוון רחב של תעשיות. אתה רוצה להפוך את זה לחלק מאסטרטגיית ההשקעה שלך מכיוון שתעשיות מסוימות עמידות יותר מאחרות. זה גם ערך חשוב בטיפים השקעה בסיסיים מכיוון שגיוון ההשקעות שלך יכול להרחיב מעבר למניות לסוגים אחרים של השקעות כמו אג"ח וקרנות נאמנות, שיכולים להשלים בקלות את המניות שלך.


אל תגזימו עם סיכון - אף אחד מעצות ההשקעה הבסיסיות לא משנה באיזה אופן אתה משחק (שמרני או לא), במיוחד ראשית, עד אתה מקבל תחושה של מה שאתה מרגיש בנוח עם השקעה. אם אתה מסתכן יותר מדי בבת אחת, יש לך סיכוי אמיתי מאוד לגרום לעצמך לחץ מיותר אם תיק ההשקעות שלך יתקשה ולא יצליח להיות במסלול הנכון.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך