מניות - 5 דרכים להתחיל להשקיע עם מעט מאוד כסף

Shutterstock


נכתב בהשראת קיווין

1. מעגלים

במילים פשוטות, הדרך הקלה ביותר להתחיל להשקיע ללא כסף. הם פשוט מעלים את כל הרכישות שאתה מבצע לשקל הבא ומשקיעים את ההפרש.
אז נניח שתלך למכולת ותוציא 16.25 שקל, הם יתעגלו עד 17.00 שקל וייקחו את 75 אגורות וישקיעו אותו. אם אתה עושה זאת שוב ושוב, זה במהירות מסתכם בחיסכון גדול. ללא ספק הדרך הקלה ביותר לשכוח מפעולה מסויימת שאתה מבצע ולהתחיל להשקיע.

2. פתיחת תוכנית חסכון חודשית.

פתח תוכנית חיסכון חודשית קבועה בה תשקיע בכל חודש בהוראת קבע סכום כסף מסויים בהתאם ליכולותייך . כעבור מספר שנים תופתע לגלות כי אותה קופת חיסכון התנפחה לסכום מרנין של עשרות ואף מאות אלפי שקלים וכל זה בזכות אותו סכום שחסכת מידי חודש באופן קבוע.
במה הם שונים (ופשוטים יותר)

עם השבחה, יש לך בעצם שתי אפשרויות השקעה. כל אופציה מכונה סל המורכב מתערובת של קרנות הנסחרות בבורסה, או תעודות סל. סל אחד מורכב ממניות, והשני אג"ח ממשלתיות. כל שעליך לעשות הוא לבחור את ההקצאה שלך בין שתי הסלים, והתרומות שלך יושקעו אוטומטית בהתבסס על ההקצאה.יתרון נוסף למשקיעים קטנים הוא שהשבחה אינה גובה עמלות עסקה. 

האסטרטגיה היא פשוטה ועם זאת תוקפנית, וזה יכול להועיל למישהו שמשקיע במעט מאוד כסף. מכיוון שאין לכם הרבה כסף לפרוס נכסים שונים, עליכם לשמור על מערכת ההשקעות שלכם כמה שיותר פשוטה. ומכיוון שאתה רוצה לגדל סכום כסף קטן לכמות גדולה.

כמעט כל משקיע גדול התחיל כקטן. אבל היתרון שיש לך היום הוא שיש אפשרויות רבות יותר למשקיע הקטן מאי פעם. התחל עם אפשרויות ההשקעה אלו ,בעזרתם בנה סכום כסף גדול יותר ואז תוכל להרחיב את האופציות שלך עוד יותר.

3. השתמש במתווך ללא מינימום חשבון.

חברות תיווך מסוימות יורידו או יוותרו על דרישות השקעה ראשוניות מינימליות בקרנות מסוימות. אין מינימום לפתיחת חשבון. זה לא יאפשר לך להשקיע בכל דבר שאתה רוצה, אבל כמשקיע קטן, זו עדיין דרך מצוינת להתחיל.

4. השקע באיגרות החוב.

אגרות חוב הינה ניירות ערך ממשלתיים והם יכולים לבצע הקצאת אג"ח מושלמת של תיק משקיעים קטן. אתה יכול לקנות אותם ישירות מהמדינה דרך הפלטפורמות השונות המאפשרות זאת.

אתה יכול לרכוש אג"ח בסכומים נמוכים עד $ 25, עד לנקודה המקסימלית של 10,000 $. תקופת המינימום היא שנה, ונמשכת עד 30 שנה לכל היותר.


שיעור התשואה על האג"ח הוא שילוב של ריבית והתאמות חצי שנתיות לאינפלציה. כל ההכנסות מתווספות לסכום הנקוב של האג"ח ופרעון הפדיון.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך