הנשיאות השערורייתית של ברק אובמה מאת מאט מרגוליס


"אני גאה בעובדה ש [...] אנו ככל הנראה הממשל הראשון בהיסטוריה המודרנית שלא סבלה שערוריה גדולה בבית הלבן."
אז הנשיא ברק אובמה הצהיר באומץ לפני שעזב את תפקידו, ופעמים רבות מאז. אבל האם זה נכון?

לא לפי מאט מרגוליס, מחבר רב המכר של הנשיא הגרוע בהיסטוריה: מורשתו של ברק אובמה. מרגוליס מפרט את הפרטים של עשרות שערוריות ממשל אובמה, שהתקשורת המיינסטרים התעלמה, הוטחה או הוספה על ידיהם. החל מ"מהיר ועצבני ", ועד למיקוד מס הכנסה הבלתי חוקי של קבוצות שמרניות, ועד לזעם המרגל של ה- NSA לאחרונה, מרגוליס עושה מקרה חזק, ששנות אובמה ייצגו כמעט עשור של ממשל פגוע וחוק.

בעוד אובמה ובני בריתו מנסים לסובב את הנרטיב כי נשיאותו ייצגה תקופה של פוליטיקה בתולית, חשוב מאוד כי אמריקאים יבינו את האמת - ברק אובמה הביא לוושינגטון פוליטיקה מושחתת במכונה בשיקגו של פשעים ותשלומי תאגידים, בשילוב עם טקטיקות אלינסקיות נועזות. מכוון לחלוקת אמריקאים ולהשמיד את מתנגדיו.

מורשתו של אובמה תידון ונידונה במשך עשרות שנים. אולם בחודשים הראשונים לאחר שעזב את תפקידו, נחשפו שערוריות נוספות - ובמיוחד תוכנית בלתי חוקית של השימוש ב- NSA כדי לרגל אחרי מתנגדיו הפוליטיים וההחלטה המפחידה לחסום את העמדתם לדין של טרוריסטים המגובים באיראן.
ביקורות עריכה
סקירה
"מרגוליס מבייש את התקשורת עם אמירת האמת שלו במאגר השערוריות של אובמה שרובנו מעולם לא שמענו עליו." - Book Horde

על הסופר
מאט מרגוליס הוא מחבר הנשיאות השערורייתית של ברק אובמה הנשיא הגרוע בהיסטוריה: מורשתו של ברק אובמה. הוא גם תורם ל- PJ Media. הוא גר עם משפחתו בכרם ליד באפלו, ניו יורק.

ספרו החדש של מאט, טראמפ את אובמה: כיצד הציל אותנו הנשיא טראמפ ממורשתו של ברק אובמה, יפורסם על ידי בומברדיה ספרים ביולי 2019.

פרטי מוצר
גודל הקובץ: 585 KB
אורך ההדפסה: 225 עמודים
מוציא לאור: Bombardier Books (3 באפריל 2018)
תאריך פרסום: 3 באפריל 2018
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
ASIN: B078Z2D819
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
מופעל
Wise Word: מופעל
הלוואות: לא מופעלות
קורא מסך: נתמך
הגדרת סוגים משופרת: מופעלת

ביוגרפיה
מאט מרגוליס הוא המחבר של 'טראמפ את אובמה: כיצד הנשיא טראמפ הציל אותנו ממורשת ברק אובמה', 'הנשיאות השערורייתית של ברק אובמה' והרב מכר 'הנשיא הגרוע בהיסטוריה: מורשתו של ברק אובמה'. הוא גם בעל טור ב PJ Media. הוא גר עם משפחתו בכרם ליד באפלו, ניו יורק.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך