המשחק משתנה מאת ג'ון היילמן, מארק הלפרין


הסיפור הפנימי המרתק של הבחירות לנשיאות 2008, מאת שניים מהכתבים הפוליטיים הטובים ביותר במדינה.
"זה אחד הספרים הטובים ביותר לפוליטיקה מכל סוג שקראתי. "- הפייננשל טיימס
"זה מעביר אותך ליקום מקביל בו כל מה שקשור לחקירה הלאומית נכון ... מעניין יותר הוא מה שאנחנו לומדים על המועמדים עצמם: השבריריות שלהם, האגו והסיבולת הכמעט על-אנושית." - The Financial Times
"אני לא יכול להניח את הספר הזה!" - סטפן קולברט
המשחק משתנה הוא הספר הנמכר ביותר של ניו יורק טיימס בבחירות לנשיאות 2008, מאת ג'ון היילמן ומארק הלפרין, שניים מהכתבים הפוליטיים הטובים במדינה. ברוחו של ריצ'רד בן קרמר מה שנדרש ותיאורו של ווייט, The Making of the President 1960, ספר השבילים הקלאסי הזה מגולל את סיפורו המכונן של עידן חדש בפוליטיקה האמריקאית, כשהוא הולך עמוק יותר מאחורי הקלעים של אובמה / בידן ו מקיין / פיילין קמפיינים מכל תיאור אחר בבחירות ההיסטוריות ב -2008.
ביקורות עריכה
מרשימת הספרים
עוד לפני שהספר יצא, הקטעים העסיסיים ביותר שלו היו בכל מקום: שרה פיילין הייתה שלווה כשנבחרה ל- V.P. כי זו הייתה "התוכנית של אלוהים." הילרי לא ידעה אם היא יכולה לשלוט על ביל . אליזבת אדוארדס הייתה סוררת ולא קדושה. בסך הכל, הגברים מהקמפיין משיגים פחות תשומת לב במלחמות האנקדוטות הללו מאשר הנשים ונוטים לצאת טוב יותר.

מקיין התנתק עד כדי פזיזות; וג'ון אדוארדס מכה רמאות ואגואיסטי. אבל היי, זו הפוליטיקה, וניכר שהסופרים היילמן (מגזין ניו יורק) והלפרין (זמן) עבדו היטב את המקורות שלהם - כולם 200. חלקם (כולל המקורות עצמם) יתקשו עם השימוש בספר בציטוטים (או היעדרם). הראיונות, לדברי המחברים, נערכו "על רקע עמוק", והדיאלוג "שוחזר בהרחבה" וב"זהירות יתרה ".

לפעמים מקור הציטוט ברור, כמו כשהספר נכנס לראשו של מישהו, אך לא תמיד. רבים מאירועי הספר סוקרו באותה עת בכבדות (ה"ג'וגרינות "המשוערים של הילארי; העוינות הראשונית של מישל אובמה למועמדות של בעלה), אך חלק ממה שהכרך הזה מספק הוא לגמרי מאחורי הקלעים ושומט לסתות , כולל הגילוי ש הסנאטורים לכאורה עבור קלינטון (צ'אק שומר בניו יורק) דחפו חזק לכיוון אובמה.
- אילן קופר

פרטי מוצר
גודל הקובץ: 1446 KB
אורך ההדפסה: 476 עמודים
מו"ל: ספרים אלקטרוניים של HarperCollins; המהדורה המחודשת (9 בפברואר 2010)
תאריך פרסום: 23 בפברואר 2010
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
ASIN: B0033V4SDI
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
מופעל
Wise Word: מופעל
הלוואות: לא מופעלות
קורא מסך: נתמך

הגדרת סוגים משופרת: מופעלת


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך