האנשים נגד ברק אובמה: התיק הפלילי נגד ממשל אובמה מאת בן שפירו


כעת בכריכה רכה, הסופר רב המכר של ניו יורק טיימס בן שפירו מציג תיק מקיף נגד התעללות של ברק אובמה בשלטון בתקופת כהונתו.

מה- DOJ ועד ה- NSA, מה- EPA ועד המחלקה לשירותי בריאות ושירותים אנושיים, הנהלתו של ברק אובמה הפכה למבוך של שחיתות והתייחסות יתר הנוגעת לכל תחומי החיים של האמריקאים. העם מול ברק אובמה מפשיט את תמונת התקשורת הרכה של ממשל אובמה כדי לחשוף משטר המונע על ידי כוח טהור וחסר מעצורים ומפרט כיצד כל שערוריה הובילה לעשרות מקרים של ספירות ריגול, הריגה בלתי רצונית שטרם הוחלטה עד כה. הפרה של חוקי הכנסה פנימיים, שוחד ושיבוש צדק.

סיפור ממשל אובמה הוא סיפור של התעללות ושחיתות בקנה מידה הרחב ביותר שאי פעם צץ מלשכת הנשיאות. הנשיא אובמה עשוי להיות השיא של מאה שנים של צמיחה ממשלתית - אך חשוב מכך, הוא האפותיאוזה של הנשיאות הקיסרית. אובמה בוחר מתי לאכוף את חוקי ההגירה, מעכב את הצעותיו של Obamacare שלו כשנוח פוליטית לעשות זאת, מממן את הכלכלה, תוקף את בית המשפט העליון, את הקונגרס ואת המדינות הריבוניות. והוא מכריז שהוא לבדו קול העם תוך התגברות על זכויותיהם. ב- The People מול Barack Obama, בן שפירו מכניס את אובמה לבית המשפט של העם ומתייחס לכל אחת מההתעללות שלו בשלטון.
ביקורות עריכה
על הסופר
בנג'מין שפירא נכנס ל- UCLA בגיל שש עשרה וסיים בהצטיינות את לימודיו ואת פי בטא קאפה ביוני 2004 עם תואר ראשון במדעי המדינה. הוא סיים את לימודיו בהצטיינות בבית הספר למשפטים בהרווארד ביוני 2007. מחבר רב המכר הלאומי, שטיפת מוח: כיצד אוניברסיטאות משכללות את נוער אמריקה, דור הפורנו: איך הליברליזם החברתי משחית את עתידנו, ונשיא הפרויקט: שיער רע ובוטוקס בדרך לדרך בבית הלבן, שפירא הופיע במאות תכניות רדיו וטלוויזיה ברחבי הארץ. הוא נשוי ומנהל כיום את בנימין שפירו ייעוץ משפטי, שבסיסו בלוס אנג'לס. הוא עורך כללי ב- Breitbart.com.
קטע. © הודפס מחדש באישור. כל הזכויות שמורות.

פרטי מוצר
גודל הקובץ: 2163 KB
אורך הדפסה: 305 עמודים
מוציא לאור: מהדורות סף; מהדורת הדפסה מחודשת (10 ביוני 2014)
תאריך פרסום: 10 ביוני 2014
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
אסין: B00G7RANJI
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
לא מופעל
Wise Word: מופעל
הלוואות: לא מופעלות
הגדרת סוגים משופרת: מופעלת

ביוגרפיה
בן שפירא נכנס ל- UCLA בגיל שש עשרה וסיים את לימודיו בהצטיינות ופי בטא קאפה, וסיים את לימודיו בהצטיינות בבית הספר למשפטים בהרווארד. בגיל שבע עשרה נשכר שפירו על ידי תסמונת היוצרים, והפך לבעל הטור הסינדיקטיסטי הצעיר ביותר בארצות הברית. הוא הופיע במאות תכניות טלוויזיה ורדיו והוא מחבר רב המכר הלאומי שטיפת מוח: כיצד אוניברסיטאות משכללות את נוער אמריקה, דור הפורנו: איך הליברליזם החברתי משחית את עתידנו, ונשיא הפרויקט: שיער רע ובוטוקס בדרך אל הדרך בית לבן. שפירא נשוי ומתגורר בלוס אנג'לס.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך