מניות - 7 טיפים להשקעה במניות למתחילים

Shutterstock


1) אם אתם חדשים בהשקעה, הדבר האחרון שעליכם לעשות הוא לקנות על סמך שמועות. הסיכוי שתפסיד כסף הוא גבוהה, אם אתה מסתמך עליהם בלבד. 

2) פנה לייעוץ מומחה אם אתה חדש בתחום ההשקעות זה הדבר הטוב ביותר לעשות. עם זאת, עדיף לשאול בנוסף כמה אנשים אחרים, אם אינך בטוח ביועץ שלך. 

3) השקיע בקרנות נאמנות הדבר הטוב ביותר לעשות בהתחלה אם חסר לך הידע הוא להשקיע בקרנות נאמנות. קרנות נאמנות אוספות כספי משקיעים והן מקבלות החלטות מושכלות לפני ההשקעה. לרוב מנהלי הקרנות יש הבנה טכנית ויסודית של המניות.

4) היצמד למניות כובע גדול אם ברצונך להשקיע בעצמך, הדרך הטובה ביותר היא לדבוק במניות הכובע הגדול מ- BSE ו- NSE. בדרך כלל זה יכלול את 30 המניות של Sensex ו- 50 מניות מ- Nifty.

5) הקדישו זמן ללמוד את הניואנסים הקטנים ביותר של השוק הקדישו זמן להבנת היסודות של מניות כמו יחסים חשובים EPS, P / E, Book Book וכו '. זה יעזור לכם בשלב מאוחר יותר להבין כיצד מוערכים מניות.

6) הימנע מסחר ומנוי לטיפים בשוק החופשי. יש חברות רבות המציעות עצות מובטחות מנוי קבוע. עליך להימנע מלהירשם לטיפים אלה. רוב הזמן אתה יכול להפסיד כסף והחברות המציעות טיפים אלה אינן מבטיחות החזר.   


7) השקיעו לטווח הארוך במקרה ואתם מבולבלים מה לקנות פשוט היצמדו לשמות מוכרים  טובים והחזיקו אותם לטווח הארוך. תוך 3-5 שנים כמעט בטוח שתרוויח כסף.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך