מניות - מדריך לפתיחת קרן נאמנות

Shutterstock


1. כיצד עובדות קרנות נאמנות?

קרנות נאמנות הינן מקלטי השקעה המאגרים חסכונות מכמה משקיעים במסגרת תוכנית מסוימת המנוהלת על ידי חברת ניהול נכסים (AMC). הכסף המאוחד מושקע אז בניירות ערך כמו מניות הון, אג"ח לפי יעד ההשקעה של התוכנית. מנהל הקרן, מנהל את תיק ההשקעות לפי תנועות השוק כדי ליצור עושר למשקיעים. בית הקרן גובה אגרה שנתית המכונה העבודות יחס הוצאות מהמשקיעים כדי לנהל את התיק שלהם. המשקיעים מרוויחים כסף באמצעות דיבידנדים / ריביות ושווי הון רגילים. הם יכולים לבחור להשקיע מחדש את רווחי ההון באמצעות אפשרות צמיחה או להרוויח הכנסה קבועה בדרך של אופציית דיבידנד.

2. מדוע כדאי להשקיע בקרנות נאמנות?

נוחות

השקעה בקרנות נאמנות היא תהליך פשוט. זהו תהליך שבו אתה יכול לפקח על השוק ולבצע השקעות לפי הדרישה שלך. יתר על כן, המתקן של מעבר בין קרנות לבין איזון מחדש של תיקים עוזר לשמור על התשואות שלך בקנה אחד עם הציפיות.

השקעה ראשונית נמוכה

אתה יכול להחזיק תיק קרנות נאמנות מגוון עם השקעות נמוכות. יש לך גם אפשרות להשקיע כסכום חד פעמי או כתוכנית השקעה שיטתית. עם זאת, בהשוואה להשקעות חד-פעמיות, SIP מוריד את עלות ההשקעה הכוללת תוך שהוא משחרר את כוח ההרכבה.

ניהול קרנות

הכסף שלך מנוהל על ידי מנהל קרן מקצועי אשר מגובה על ידי צוות חוקר. מנהל הקרן מגבש את אסטרטגיית ההשקעה השלך להקצאת הנכסים. תהיה לו גישה בזמן אמת לסביבה הפיננסית ותתאים את תיק קרנות הנאמנות שלך בהתאם.

3. דברים שצריך לקחת בחשבון בתחילת הדרך

יעד השקעה

הגדרת היעדים הפיננסיים, התקציב והקביעות שלכם ממלאים תפקיד חשוב בהשקעות שלכם. זה יעזור לך להחליט כמה אתה יכול להפריש להשקעה ולהעריך מחדש את תיאבון הסיכון שלך. השקעה תמיד עובדת הכי טוב עם מטרה.

בחר את סוג הקרן הנכון

יותר מקריאה של סוגי קרנות נאמנות כדי להחליט על הקטגוריה הנכונה של קרנות נאמנות. מומחים ממליצים בדרך כלל על קרן שקולה או חוב למשקיעים בפעם הראשונה מכיוון שהיא מגיעה עם סיכונים מינימליים תוך שהם נותנים לך תשואות גבוהות יותר.

עם מאות תוכניות קרנות נאמנות בתוך כל קטגוריה, אתה צריך לבחור את זו שהצליחה בעקביות במשך חמש שנים לפחות. כמו כן, אל תשכח גורמים אחרים כמו תעודות מנהל הקרן, יחס הוצאות, רכיבי תיקים ונכסים הנמצאים תחת ניהולם.

גוון את תיק העבודות שלך

שקול להשקיע ביותר מקרן נאמנות אחת (שלא תעלה על 3). תיק כספים יסייע לכם לגוון בין סגנונות השקעה. זה גם יאזן סיכונים - כאשר קרן אחת לא מביאה לביצוע, השנייה מפצה על זה בלי להפיל את כל התיק שלך.

פנה לייעוץ ממומחה בקרנות נאמנות


כל תהליך ההשקעה בקרן נאמנות שפורט לעיל יכול להיות מייגע ומוחץ. עם אלפי קרנות נאמנות לבחירה, יש לבצע מעקב טוב אחר ביצועי הקרנות. במקרים מסוימים, יתכן שתצטרך לעבור מכספים שמתפקדים פחות. קבל את שירותיו של מומחה ומפיץ של קרנות נאמנות, אם אתה מוצא את הבחירה בקרנות הנאמנות הטובות ביותר זה מייגע.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך