מניות - עצות לתחילת הדרך בסחר בינלאומי

Shutterstock

נכתב בהשראת: אנג'ל בוקינג

חקור היטב והכן את רשימת המשאלות שלך

למשקיעים מומלץ לכלול שמונה עד 10 מניות ברשימות המשאלות שלהם ולחקור אותם לעומק. חשוב לדעת על אירועים עסקיים כמו מיזוגים, מועדי בונוס, חלוקת מניות, תשלומי דיבידנד וכו', יחד עם הרמות הטכניות שלהם. שימוש באינטרנט לאיתור רמות התנגדות ותמיכה יהיה מועיל.

אל תנוע נגד השוק

אפילו אנשי מקצוע מנוסים עם כלים מתקדמים אינם מסוגלים לחזות תנועות בשוק. יש מקרים בהם כל הגורמים הטכניים מתארים שוק פר; עם זאת, עדיין עשויה להיות ירידה. גורמים אלה מעידים רק ואינם מספקים כל התחייבות. אם השוק נע בניגוד לציפיות שלך, חשוב לצאת מעמדתך כדי להימנע מהפסדים עצומים.

החזר מניות יכול להיות עצום; עם זאת, הרווחים קטנים יותר על ידי הקפדה על טיפים ואסטרטגיות למסחר תוך יומי אמורים להיות מספקים. מסחר תוך יומי מספק מנוף גבוה יותר, המספק באופן יעיל תשואות הגון ביום אחד. להיות תוכן חיוני כדי להצליח כסוחר יום.

השקיע זמן:

מסחר ביום אינו מיועד לבעלי מקצוע המועסקים במשרה מלאה. על סוחרים להיות מסוגלים לפקח על תנועות השוק לאורך כל מושב השוק (מעלות השחר ועד רדת החשיכה) כדי לאפשר להם לבצע את השיחות הנכונות כנדרש.

אינדיקטורים למסחר תוך יומי


כשמדובר בהזמנת רווחים במסחר תוך יומי, תצטרך לבצע מחקר רב. לאותה מטרה, עליכם לעקוב אחר אינדיקטורים מסוימים. לעיתים קרובות מאמינים כי טיפים תוך יומיים הם קדושים ; עם זאת, הדבר אינו מדויק לחלוטין. אינדיקטורים למסחר תוך יומי הם כלים מועילים בעת השימוש באסטרטגיה מקיפה למקסום התשואות.


כללים למסחר תוך יומי


מרבית הסוחרים, בעיקר מתחילים, מפסידים כסף במסחר תוך יומי בגלל התנודתיות הגבוהה בשוקי המניות. באופן כללי, הפסדים מתרחשים בגלל פחד או תאוות בצע, מכיוון שבעוד שההשקעה אינה מסוכנת, חוסר הידע הוא.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך