מניות - האם אתה חדש בעולם ההשקעות ? התחל כאן

Shutterstock


נכתב בהשראת: קורבין בלקוול

1. הזמן עומד לצידך - התחלה מוקדמת יכולה לעזור בטווח הרחוק.

התחל בהקדם האפשרי. זהו טיפ ההשקעה החשוב ביותר שנוכל לתת לך. לפני שתתחיל, עם זאת, היה מודע לכמה תנאים מוקדים להשקעה. אלה כוללים פרעון חוב בריבית גבוהה כמו הלוואות סטודנטים וכרטיסי אשראי ובניית קופת רשת ביטחון. לאחר את כל הדרישות הללו, עליכם להתמקד בהשקעת החיסכון שלכם בהקדם האפשרי.


2. הפוך את ההשקעות שלך לאישיות עם אסטרטגיית השקעה מבוססת יעד.

אנו ממליצים לחשוב על מה אתם בעצם חוסכים ומשקיעים. הגדרת המטרה הסופית תעזור לך לקבוע כמה לחסוך, וכן כמה צריך להיות תמהיל ההשקעות בתיק שלך. הפרדת ההשקעות שלך בהתבסס על התוצאה הרצויה נקראת השקעה מבוססת יעד. הגדרת יעדים ספציפיים יכולה לעזור לך להניע אותך לשמור על ההשקעות שלך לאורך זמן, גם לאחר שההתרגשות הראשונית נגמרת.

דוגמאות ליעדים כוללות פרישה, רכישת בית וחיסכון לחינוך ילדכם. לאחר שקבעתם מה אתם מכוונים לעשות בכסף שחסכתם והשקעתם, תוכלו לקבוע כיצד ברצונכם לתעדף את היעדים השונים שלכם אם תזרים המזומנים שלכם יהיה חזק מכדי לחסוך לכל דבר בבת אחת.

3. למד את היסודות - בסופו של יום, זה הכסף שלך.

ישנו יקום שלם של אפשרויות השקעה. החדשות הטובות הן שאינך צריך לבחור תיק עבודות משלך, או להפוך למומחה בעצמך. עם זאת, עליכם להבין הבנה בסיסית של אפשרויות ההשקעה השונות.

מניות: ניירות ערך המייצגים בעלות חלקית בחברה מסוימת. מניות ידועות גם כהשקעות במניות. אגרות חוב: השקעות בהן המשקיעים מתנהגים כמלווים והחברה או הממשלה הם הלווים. אגרות חוב ידועות גם כמכשירים בעלי הכנסה קבועה, והן בדרך כלל יציבות יותר ממניות. קרנות נסחרות בבורסה (תעודות סל): מדובר בסלים של מניות ו / או איגרות חוב הנארזות יחד ועוקבות אחר בסיסי מדד (קטע במשק), המשקיעים יכולים לקנות מניות של תעודת סל וחשיפה לאלפי מניות או אג"ח בתוך כל תעודת סל.

תעודות סל הן כלי נהדר למשקיעים, במיוחד כשאתם רק יוצאים לדרך, מכיוון שהם מגוונים היטב, נגישים ויכולים להיות זולים. אם אתה חזק במזומן ורוצה להתחיל להשקיע, יתכן שלא תוכל לקנות מניות של מספיק מניות בודדות שונות כדי ליצור תיק מגוון ומגוון.

בעקבות הפתגם הישן, 'אל תכניסו את כל הביצים שלך לסל אחד', השקעה בתעודות סל זה כמו לפזר את הביצים על מאות או אלפי סלים שונים. תעודות סל הן אופציה נהדרת לבניית תיק מגוון ומגוון בעלות סבירה.

4. היו סבלניים - זה מרתון ולא ספרינט.

כשאתה מתחיל להשקיע זה יכול להרגיש כמו תהליך איטי. אבל, היה סבלני, וסביר להניח שתקצור את הפירות במרוצת הזמן.

זה יכול להיות מתסכל להתחיל להפקיד סכום קטן בחשבון ההשקעות שלך בכל שבוע, ועדיין לראות התקדמות מועטה או לא כשאתה בודק את הביצועים שלך חודש לאחר מכן. רבים מהמשקיעים החדשים חושבים שזה סימן לאסטרטגיית השקעה גרועה ובסופו של דבר מכירת ההשקעות שלהם. זה אחד הדברים הגרועים ביותר שאפשר לעשות. אסטרטגיית השקעה ארוכת טווח בנויה לעלות בערך על פני מספר שנים. מכיוון ששווקים הם תנודתיים מטבעם, על מנת לראות צמיחה משמעותית, תצטרך להתמודד עם תנודתיות חיוביות ושליליות כאחד.


על ידי שמירה על השלמות ההשקעות שלך, אתה מגדיל את הסיכוי שלך להפוך הפסדים  לרווחים. כדי להנחיל התנהגות השקעה טובה מחוץ למחבט, אנו ממליצים לבדוק את הביצועים שלך לא יותר מרבעון. אנו יודעים כי קשה לעקוב אחר עצה זו.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך