איכות הסביבה - איך נציל את הכדור

1.לצרוך פחות, לחזור, לעשות שימוש חוזר

שמירה על הסביבה ניתן להשיג בגישה הנכונה. בשונה מעולם השימוש והזריקה, יש לעודד את התרבות ה"חוסכת". צמצם את הצריכה שלך; למשל, השתמש בשני צידי המכתבים. קח צלחת כמה שיותר קטנה , תנהג במכוניות חסכוניות בדלק.
כמעט כל הדברים ניתנים לשימוש חוזר. נסה לקנות מוצרים שניתן למחזרם. השתמש בתיק הבגדים: אמור לא לפוליאתן ופלסטיק. ניתן להשתמש שוב בזכוכית, בנייר, בפלסטיק או במתכת, כל הדברים האלה. ניתן למחזר צנצנות, בקבוקי יין, כוסות שבורות, עיתונים ישנים, ניירות, קרטונים וכו' או כל דבר אחר שאינו מועיל עוד.
2.צמצם את צריכת המים 

אל תבזבז מים כי מים הם חיים. מים נקיים וטריים הם הצורך בחיי היומיום שלנו, כמו כן הם הופכים להיות יותר ויותר בעלי ערך עם הזמן ואם לא נעשה דבר כדי להציל אותם עד כה, מים יהיו בעלי ערך רב יותר מזהב בעתיד. לכן, חשוב מאוד שכל מה שנוכל לעשות כדי לחסוך במים ולמנוע זיהום מים; עלינו לעשות מאמצים גדולים יותר. אפילו המעשים הקטנים שלנו יכולים לעזור בהגנה על הסביבה. לדוגמא, עלינו לסגור את הברז תוך הברשת שיניים וגילוח, לבלות פחות זמן במים במהלך האמבטיה ולהשתמש במכונת כביסה רק כאשר יש מספיק בגדים מלוכלכים בכביסה. שוטפים בגדים במים קרים ואל תשתמש במייבש כביסה.

3.צמצם את השימוש בחשמל

העדיפו לעבוד באור שמש במהלך היום. כבה את מתג ההפעלה כאשר אינך זקוק לחשמל. לאחר שהשתמשת במכשיר חשמלי, עליך לכבות אותו. כבה מטענים או טוסטרים למחשבים ניידים, מכיוון שמכשירים אלה יכולים לצרוך אנרגיה, גם אם הם מכובים. זה יחסוך לא רק את חשבון החשמל שלך אלא גם את צריכת האנרגיה. כאשר נורות נשרפות, החלף אותן בנורות חסכוניות באנרגיה. כדי לחסוך באנרגיה, נורות LED או CFL ֿ, החלף את ֿ בבית שלך למכשירים  חיסכונים באנרגיה. לאחר שתעזוב את המשרד, עליך לכבות את המחשב ואת הצג. אז חסוך אנרגיה, על ידי כיבוי הכל כאשר אין שימוש בחשמל, בין אם זה אורות, טלוויזיות, מחשבים, מדפסות.
השתמש בטלפון, נייד, מחשב נייד וכו' ב'מצב חיסכון בחשמל'. בכך תעזור בהפחתת צריכת החשמל. שמור טיימר שיכול לרוץ מדי יום ולכבות מכשירים שונים במצב אוטומטי.

4.השתמש במקורות אנרגיה מתחדשים
בית ממוצע שמופעל על ידי שירות פחם שורף כמויות אדירות של פחם בשנה אחת הגורמים בערך אותה כמות של זיהום שמיוצר על ידי שתי מכוניות.

עליכם לחפש משאבים לייצור חשמל ממקורות מתחדשים. הפק את המרב מאנרגיה סולארית; הגדל את השימוש בכיריים שמש. תמכו בנושאים סביבתיים כמו שימוש באנרגיה מתחדשת.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך