איכות הסביבה - עושים עכשיו צעד למען הסביבה בשביל עתיד טוב יותר

נכתב בהשראת: רינקש


1. עזרה. התנדב לעזור במאמצי השימור בקהילה שלך או לתרום לארגון שעושה זאת.
2. השתמש במייבש שלך לעתים יותר רחוקות. תלו את הבגדים שלכם לייבוש במקום להשתמש במכונת ייבוש. אם אתה צריך להשתמש במייבש, השתמש בו רק למשך זמן קצר, ואז יבש באוויר כדי לחסוך אנרגיה יקרת ערך.

3. קח בחשבון את הסביבה בכל מקום שאתה קונה. קנו מוצרי ניקוי ידידותיים לסביבה וחפשו פריטים שנעשו ברציפות כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמית שלכם (המסלול אותו עושה המוצר מהמקום הוא נוצר עד לחנות בה הוא נמכר).
4. אם אתה יכול לקבל גג קריר, לך על זה! צביעת הגג לבן שלך יכולה לחסוך לך עד 40% הנחה על חשבון האנרגיה שלך בחודשי הקיץ על ידי הסטת החום.
5. אל תשתמש במוצרים המכילים חרוזי מיקרו. כולנו רוצים עור נקי וזוהר. למרבה הצער, חלק מהמוצרים הקוסמטיים משתמשים בחרוזי מיקרו במיוחד המסוכנים לסביבה לצורך פילינג העור. החרוזים הזעירים הללו אינם מתפרקים ומזהמים את המים תוך כדי גורמים להריגת דגים וחיות בר אחרות בזמן שהם מוצאים את דרכם אל הנהרות ואוקיאנוסים.
6. השתמש במדיח הכלים, אך רק כשהוא מלא. תרגול קל מאוד, הוא חוסך כמות גדולה של מים כשאתה ממתין עד שהמדיח כלים מלא לפני שאתה מדליק אותו.
7. נסה להחליף מחדש מוצרי זכוכית במקום לזרוק אותם. זכוכית שאנחנו זורקים יישארו על האדמה הרבה אחרי שאנו נעלם מהכדור לפני שהוא מתחיל להתפרק. ככל שהזכוכית המושלכת יותר נערמת, כך הסכנה למערכות האקולוגיות שלנו גדולה יותר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך