איכות הסביבה - פעולות אותן עלינו לנקוט כדי להציל את כדור הארץ



מאת ויקטוריה סקנלן 

בחדר האמבטיה
סגור  את הברז. הברז הממוצע משחרר כשלושה ליטר מים בדקה, אז סגור אותו בזמן שאתה מצחצח שיניים או מתגלח.
השתמש בכד סינון מים. מים בבקבוקים אינם בהכרח נקיים יותר או טובים יותר ממי ברז. השג קנקן מסנן מים של בריטה או פילטר ברז כיור. נצל את מה שאתה כבר משלם וחסוך את העלות הסביבתית של הובלת מים בבקבוקים למדף.
התקן ראש מקלחת טוב יותר. תוכלו לשמור על אספקת המים המתוקים המצטמצמת ולהפחית את עלויות חימום המים היקרות. התקן שסתומי ברזים וראשי מקלחת יעילים מאוד ובעוד שנה תחסוך בין 1,000 ל 8,000 ליטר מים.

במטבח
דלג על בשר אדום פעם בשבוע. ייצור בשר במיוחד בבשר בקר המיוצר בהמוני הוא עתיר משאבים. זה יכול לקחת שבעה קילוגרמים של תבואה כדי לייצר קילוגרם אחד של בקר, ובקרקעות אוכלות 70 אחוז מהדגן של אמריקה. אכלו פחות ממנו ובחרו בקר מוגדל כמרעה, מגודל בר-קיימא בכל עת שתוכלו. אם אתה יכול לוותר על אכילת בשר אחת לשבעה ימים, היית חוסך 840 ליטרים של מים טריים שנדרשים כדי לייצר מנה יחידה.
נקה את המדיח שלך. עבור לאבקת שטיפת כלים שהיא מתכלה ובסיסית מהצומח חומרי הניקוי הללו מפחיתים את הזוהמה, וכמו כן הם עושים זאת ללא האקונומיקה והפוספטים המאיימים על הנהר והחיים הימיים ומשאירים שאריות כימיות על הכלים שלך.
בחר את המכשיר המתאים לעבודה. קומקומים חשמליים משתמשים בפחות אנרגיה מאשר אלו עם הכיריים. טוסטר אובן משתמש עד מחצית האנרגיה של תנור חשמלי קונבנציונאלי. סיר איטי חשמלי מכין מרקים ותבשילים באמצעות פחות ווט מאשר תנור. זה באמת משתלם לבחור את המכשיר המתאים.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך