איכות הסביבה - דברים יוצאי דופן שאנו יכולים לעשות כדי לעזור לסביבה


נכתב בהשראת: רינקש


1. הפיצו את הבשורה. ידע הוא כוח. ככל שתספר לאחרים על חיים ידידותיים לסביבה ותלמד אותם כיצד הם יכולים לעשות את ההבדל באמצעות פרקטיקות בר-קיימא, כך גדל הסיכוי שהם יתוודעו לבחירות שהם מבצעים כאשר הם יבינו את ההשפעות החזקות שהתנהגויות והרגלינו משפיעים על כדור הארץ.
2. הפסק להשתמש בבקבוקי מים מפלסטיק. תועד היטב שבקבוקי מים מפלסטיק מכסים כמות אדירה של זבל שהורסות את האדמה והורגות בעלי חיים, מה שעושה נזק רב לכוכב הלכת שלנו על ידי זיהומו. בחר בקבוקי מים נטולי bpa הניתנים לשימוש חוזר לעיתים קרובות למשך זמן רב.

3. נסה כמיטב יכולתך להשתמש בפחות מים. יש צורך נואש במים נקיים בקנה מידה עולמי, וישנן דרכים שונות לעזור למחסור זה, בביתך. סגרו את הברז בזמן שאתם מצחצחים שיניים ושוטפים את הפנים. אלה הם כמה מההרגלים הקטנים הרבים שיכולים לחסוך מאות ליטרים של מים ביום.
4. האדמה שלנו אוהבת לאכול בדיוק כמונו. יש הרבה שאריות מזון שאתה משליך, שיכולים לשמש כדי לשפר את איכות האדמה ולעזור לצמחים וגנים לצמוח.
5. קנו באופן מקומי. קניות מקומיות תומכות בעסקים קטנים ומפחיתות את הזיהום מכיוון שהצורך בהפצה המונית באמצעים בלתי בר קיימא מבוטל.
6. חסוך אנרגיה בביתך ככל האפשר. ישנן דרכים שונות לחסוך באנרגיה כדי להפחית את כמות המשאבים שאנו משתמשים בכדי להדליק חשמל. ניתוק חיבור לדברים שאינם בשימוש, שימוש בפחות חום ומיזוג אוויר ואימוץ השימוש במוצרים חסכוניים באנרגיה הם טכניקות יעילות לחיסכון באנרגיה.
7. השתמש בשקיות לשימוש חוזר. שקיות קניות לשימוש חוזר יכולות להיות די טרנדיות והן עוזרות להפחית את השימוש בשקיות ניילון ונייר שסביר להניח שייזרקו אחר כך.
8. קנו מערכת סינון מים. אם אתה קונה מסנן מים, אתה יכול בדרך כלל לבדוק את המים שלך כדי להבטיח שהם נקיים מכימיקלים. מסננים מאפשרים לך גם לחסוך כסף מכיוון שהם מסוגלים לטהר כמות גדולה של מי ברז, ובכך מבטלים את הצורך לקנות מים מהבקבוקים לעתים קרובות מהחנות.
9. צמצם את השימוש במוצרי נייר. הדפס פחות דברים מהמחשב והשתמש במקום בהגשה דיגיטלית. החלף מגבות נייר במפיות וסמרטוטי כלים העשויים מבד וניתן לכבס אותם ולעשות בהם שימוש חוזר.
10. נטיעת עצים. נטיעת עצים מקדמת את המגוון הביולוגי ומאפשרת לנו לנשום טוב יותר. עצים מפחיתים את השפעות שינויי האקלים וממירים פחמן לחמצן. אחרת, עודף הפחמן ישתלב עם גזי חממה אחרים כדי לחמם במהירות את כדור הארץ שלנו. עם עצים כה רבים שנהרסו, עלינו לעשות ככל יכולתנו כדי להחזיר אותם ולהכיר בחשיבותם.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך