איכות הסביבה - שמירה על הסביבה לעתיד ירוק יותר

1. צמצם את דואר הזבל שלך

האזרח הממוצע מקבל עשרים קילו של דואר זבל בשנה - עשרים קילו! זה הרבה נייר שמתבזבז. אתה יכול להירשם לשירותים שמפחיתים את כמות הזבל שאתה מקבל. לא רק שזה מועיל לסביבה, אבל בואו נודה באמת, אף אחד מאיתנו לא רוצה את הדואר הזבל הזה - הרמז הוא בשם!

2. בחר בגפרורים על פני מצית

מכיוון שרוב המציתים בימינו הם מצתים חד פעמיים, 1.5 מיליארד מהם מגיעים למזבלות מדי שנה. הם גם עשויים פלסטיק ומלאים בוטאן, שאף אחד מהם אינו ידידותי לסביבה. בחר במקום זה גפרורים, באופן אידיאלי את הנייר. העץ מיוצר מעצים, אך הנייר מיוצר מנייר ממוחזר כך שזו חצי נחמה.

3. השתמש בחשבוניות מקוונות

כמה אנשים עדיין משתמשים בחשבוניות פיזיות על שירותי הטלפון? כמעט אף אחד, אבל חברות הטלפונים עדיין ישלחו אותם אלא אם תבטל את הסכמתך. בטל את הסכמתך והשתמש בשירות מקוון במקום זאת. חשבוניות אלה יכולות להוות עד 10% מהאשפה באתרי הטמנה. אם אתה עדיין משתמש בספריית נייר, אל תשכח למחזר את הנייר הישן שלא נמצא בשימוש.

4. תרמו מוצרים שונים לנזקקים

אתה יודע את האמרה הישנה, ​​הזבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר? ובכן זה לרוב נכון. אל תזרוק דברים טובים לחלוטין רק בגלל שנמאס לך מהם, או שכבר אין לך שימוש בהם. במקום זאת, תרמו אותם לחנות צדקה מקומית, או רשמו אותם באתר איסוף מקוון בחינם.

5. השתמש בשירות שטיפה לרכב מקצועי

ושירותי שטיפת מכוניות מנסים להפחית עלויות ולמקסם את הרווחים, לכן יש להם את כמות המים האופטימלית לניקוי יסודי. השימוש בשירותים אלו מבטיח בזבוז מים מינימלי. אם כל אחד אשר שוטף את המכונית שלו היה משתמש בשטיפת מכוניות אפילו פעם אחת, זה היה חוסך מיליוני ליטר מים בשנה!

6. אל תשתמש שקיות נשיאה

בשקיות נשיאת מפלסטיק אינן מתכלות, והן אינן ניתנות למחזור. הם נישארות במזבלות שם לעתים קרובות הם מזהמים את האוקיאנוס וחודרים למקורות מזון. השתמש בשקית חזקה לשימוש חוזר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך