איכות הסביבה - 3 דרכים פשוטות לשפר את איכות הסביבה

נכתב בהשראת: אשלי פסקיל



1.השתמש בשקיות רב פעמיות לשימוש חוזר בשקיות

שקיות מפלסטיק בסופו של דבר הולכות למזבלות או אזורים אחרים בסביבה. אלה יכולים לחנוק בעלי חיים שנתקעים בהם או עלולים לחשוב שזה אוכל. כמו כן, לוקח לשקיות הרבה זמן להתקלה. 


בין אם אתם קונים אוכל, בגדים או ספרים, השתמשו בתיק לשימוש חוזר. זה מקצץ את כמות הפלסטיק ומקטין את הסבירות שבעלי חיים יתקלו בשקיות פלסטיק. 
תיקים אלה שימושיים גם לדברים שאינם קניות. שמעתי על אנשים שמשתמשים בתיקים לשימוש חוזר כשהם עוברים דירה לדוגמה.


אם אתה שוכח את התיקים בבית, קנה תיק חדש. עדיף, שמור כמה תיקים במכוניתך כך שלעולם לא תעזוב את הבית בלעדיהם (רק וודא שאתה זוכר שהם שם)! 


אם אתה נמצא במצב שאתה צריך להשתמש בשקיות הניילון, השתמש בהן שוב בפעם הבאה שאתה קניות, או השתמש בהן למשהו אחר. רק אל תמהר לזרוק אותם!

2.הדפס כמה שפחות

לכולנו היה המורה ההוא שרצה שהיה עותק של כל דבר בודדת בבואנו לשיעור, או אותו פרופסור שרצה עותק קשיח של העיתון בן עשרה העמודים שצפוי להיות בשבוע הבא. אך נראה כאילו הם לא מבינים ששימוש בנייר כה רב מזיק לסביבה.


מה אתה יכול לעשות? שאל את המורה שלך אם אתה יכול להביא מחשב נייד או לשלוח למייל לשיעור כדי שתוכל להוריד את הקבוץ אליו ולקרוא אותו משם. אם לא, תדפיס משני צידי הדף כדי להפחית את כמות הנייר בשימוש.

3.מיחזור

מיחזור הוא דבר כל כך פשוט לעשות, אבל כל כך הרבה אנשים לא עושים את זה. עיריות רבות מציעות שירותי מיחזור, אז בדוק עם העיריה בה אתה גר בכדי לבדוק אם הן יכולות לעזור לך להתחיל! זה פשוט כמו לזרוק לפח הרגיל!

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך