מניות - כללים בסיסיים למסחר תוך יומי

Shutterstock

נכתב בהשראת: אנג'ל בוקינג

תזמון השוק:

מומחים ממליצים לרוב לאנשים להימנע מסחר במהלך השעה הראשונה, ברגע שהשווקים נפתחים. נקיטת עמדות בשעות אחר הצהריים יכולה להגדיל את האפשרות להרוויח רווחים.

תכנן אסטרטגיית השקעה והקפידו על אסטרטגיה זו:

בכל פעם שמשתמשים יוזמים סחר, חשוב שתהיה להם תוכנית ברורה כיצד לבצע מסחר תוך יומי. קביעת מחירי הכניסה והיציאה לפני תחילת הסחר היא מכרעת. אחד הטיפים החשובים ביותר למסחר תוך-יומי הוא להשתמש במפעיל ההפסד לעצירת הפחתת כדי להפחית את האובדן הפוטנציאלי במיקומך. יתרה מזאת, ברגע שהמניה משיגה את מחיר היעד, מומלץ למשתמשים לסגור את עמדתם, ולא להיות חמדנים ולצפות לרווחים גבוהים יותר.

יציאה מהתפקיד בתנאים לא טובים:

לעסקים שמספקים רווחים והיפוך מחירים (מחיר שצפוי להראות מגמות הפוכות), זה נכון להזמין את הרווחים ולצאת ממיקום פתוח. בנוסף, אם התנאים אינם חיוביים לתפקיד, רצוי לצאת מייד ולא לחכות להפעלת ההפסקה לעצירה. זה יעזור לסוחרים להפחית את הפסדיהם.

השקיעו סכומים קטנים:

אין זה נדיר שהמתחילים ייסחפו ברגע שהם מרוויחים קצת במהלך המסחר ביממה. עם זאת, השווקים הם תנודתיים וניבוי המגמות אינו קל אפילו לאנשי מקצוע מנוסים. במצבים כאלה, מתחילים יכולים בקלות לאבד את כל ההשקעות שלהם. זה טיפ חשוב תוך יומי הוא להשקיע סכומים קטנים יותר שמשתמש יכול להרשות לעצמם להפסיד. זה יבטיח שאנשים לא יתמודדו עם קשיים כלכליים במקרה והשווקים בהם השקיעו לא יניבו רווחים בעתיד.

חקר ובחר מניות נזילות:

לפני תחילת המסחר תוך יומי, מומלץ להבין את היסודות של שוק המניות ואת הניתוחים הבסיסיים והטכניים. יש המון מחקרים זמינים באינטרנט ולוקח זמן לקרוא את זה יהיה יתרון. יתר על כן, ישנם מאות מניות הנסחרות בשווקי המניות ועל סוחרים לסחור רק שניים או שלושה מניות נזילות. מניות נזילות הן המניות שיש להן נפח גבוה בשוק התוך יומי. זה מאפשר לסוחרים לצאת מתפקידים פתוחים לפני תום מפגשי המסחר.

סגור תמיד את כל העמדות הפתוחות:

ישנם סוחרים שעשויים להתפתות למסור את עמדותיהם למקרה שהיעדים שלהם לא יושגו. זו אחת הטעויות הגדולות וחשוב מאוד לסגור את כל העמדות הפתוחות.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך