איכות הסביבה - 5 דרכים לשיפור איכות הסביבה הקרובה אלייך

1. גם בהזמנת אוכל תשמרו על הסביבה

אם אתם מזמינים אוכל לבית, אין צורך להשתמש במזלגות וסכינים חד פעמיים. אחת הדרכים הקלות ביותר להיות ידידותיים לסביבה היא פשוט לבקש מהמסעדה שלא לכלול מפיות, כלי אוכל או תבלינים בהזמנתכם.

2. הצמיחו  אגודל ירוק

ככל שמחירי המוצרים השונים בסופרמרקט ממשיכים לעלות, יותר ויותר לוקחים את העניינים לידיים שלהם ולומדים לגדל את המזון שלהם. מספר יתרונות: אולי באופן משמעותי ביותר, הוא מקטין את השימוש בדלקים מאובניים המעורבים בהובלת תוצרת בכל רחבי העולם. מי שמגדל את מזונו ללא חומרי הדברה וקוטלי עשבים, מציל גם את כדור הארץ מזיהום אוויר נוסף ומים. טיפוח גינה בחצר האחורית עשוי להיות אידיאלי, אפילו דיירים המתגוררים בדירות קומות יכולים להתחיל לגדל עשבי תיבול על אדן החלון וליצור ערמת קומפוסט.

3. צאו לשוק

דלגו על מעבר התוצרת בסופרמרקט ובקרו במקום זאת בשוק האיכרים המקומי מגוון מאכלים ממגדלים מקומיים. במידה ואין לך זמן, רכוש באינטרנט דרך אתרים מקוונים של חברות שונות ובכך תחסוך זמן ואתה הנסיעה שלך לאותו מקום

4. הצטרף לקהילה שיתופית של מזון

החקלאות הנתמכת בקהילה היא דרך נהדרת להביא מוצרים טריים וחוויה ישירות לצרכנים. המשתתפים בפעולה זאת בכל שבוע מרימים חולקים את המזונות אשר גידלו בין חברי הקבוצה . זה טעים, מזין ובר קיימא, אז ראו אם יש איזו קהילה בקרבתכם.

5. סעדו באופן מקומי

לא, זה לא אומר סתם לאכול בבית הקפה שבבעלות מקומית מעבר לפינה. חלק מעידוד האכילה המקומית הוא תמיכה במסעדות המגישות אוכל מגידל מקומי. אתה יכול לגלות זאת אודות נוהלי המסעדה  או ע״י שאלת המלצר או על ידי ביצוע מחקר משלך.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך