אני השינוי: ברק אובמה ועתיד הליברליזם מאת צ'רלס ר. קסלר



האם ברק אובמה הוא המושיע של הליברליזם - או הנשיא הליברלי האחרון? הניתוח הרוחני של צ'רלס ר. קסלר של מחשבתו הפוליטית של אובמה מראה שהוא מייצג לידה חדשה של ליברליזם - או את מותה.
מיהו ברק אובמה? אף שרבים מתומכיו תוהים אם הוא באמת מאמין במשהו, צ'ארלס ר. קסלר טוען כי הליברלים המאוכזבים האלה אינם מעריכים את היקף שאיפתו של הנשיא או את הימורים לטווח הארוך שלגביהם הוא משחק.

השמרנים גם לא מבינים את אובמה, על פי חוקרי השמרן, המחנך והעיתונאי המוביל הזה. הם מבטלים אותו כסוציאליסט, ללא קשר למיינסטרים האמריקני. הימין של השוליים מתעכב על גידולו הזר של אובמה, תעודת הלידה החסרה שלו, מחברתו האמורה של ביל איירס לספריו. המשותף למיינסטרים ולשוליים הוא הערכת הערך העיקשת של האיש והתנועה הפוליטית שהוא מגלם.

בבואו לשקף תערובת מתוחכמת של פילוסופיה, פסיכולוגיה והיסטוריה, ומשלימה שנינות מקסימה, אני השינוי מנסה להבין את אובמה כפי שהוא מבין את עצמו, מבוסס במידה רבה על כתביו, נאומיו וראיונותיו . קסלר, השמרן לוקח את אובמה ברצינות כהוגה דעות פוליטי, רואה בו פרוגרסיב מחונן ואינטליגנטי ביותר המנסה להפוך לנשיא הגדול בתולדות הליברליזם המודרני.

מתוך כוונה לחדש את האמונה הליברלית, אובמה בכל זאת לא מצליח להבין את סתירותיו הקטלניות - ראייה קצרה העשויה להתבטא כביצועה של הליברליזם.האם אובמה יציל את הליברליזם ויהפוך לגלגולו הרביעי הגדול, בעקבות וודרו וילסון, פרנקלין ד רוזוולט ולינדון ב. ג'ונסון? או שמא לא יצליח לעשות זאת? אלה השאלות העומדות בלב ספרו המהורהר והמאיר של קסלר.
ביקורות עריכה
סקירה
"זמן פוליטי ובעל חשיבות קבועה לחקר המוח האמריקני. מחקר רציני אך נגיש לחשיבה העומדת בבסיס הפרויקט הליברלי המודרני ... זו תואר - ומחבר - עם חיי מדף ארוכים והרבה מה ללמד. "(וושינגטון טיימס)

פרטי מוצר
גודל הקובץ: 964 KB
אורך הדפסה: 309 עמודים
מקור מספרי עמודים ISBN: 006207296X
מוציא לאור: ספרים אלקטרוניים של Broadside; המהדורה המחודשת (1 באוקטובר 2013)
תאריך פרסום: 1 באוקטובר 2013
נמכר על ידי: Amazon Digital Services LLC
שפה אנגלית
ASIN: B00ENGZMW8
טקסט לדיבור: מופעל
צילום רנטגן:
לא מופעל
Wise Word: מופעל
הלוואות: לא מופעלות
קורא מסך: נתמך
הגדרת סוגים משופרת: מופעלת


ביוגרפיה
צ'רלס קסלר הוא פרופסור מכובד לממשל במכללת קלרמונט-מק'קנה ועורך הסקירה של קלרמונט לספרים.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך