מניות - עצות לצעדייך הראשונים בשוק המניות


Shutterstock


נכתב בהשראת טים ווקר.

זה יכול להיות מרגש להיכנס לשוק המניות. שיטות ההשקעה ישתנו, תלוי מה המטרות שלך וכמה סיכון אתה מוכן לקחת. לא משנה מה תחליט, תצטרך לדעת את היסודות של שוק המניות.

אם אתה בעל מניות משותפות, עליך לנצל את מלוא הזכויות שעליך להצביע כבעל מניות. בחירת נושאי משרה בדירקטוריון ואישור ההצעות הם פריטים שבעלי המניות מקבלים בדרך כלל את הזכות להצביע על ידי אמנת החברה. אתה יכול להצביע באופן אישי באסיפת בעלי המניות השנתית או באמצעות דואר כל חברה בוחרת בשיטה משלה.

בדוק תמיד את תיק העבודות שלך ואת יעדי ההשקעה שלך כל כמה חודשים. הסיבה לכך היא שהמשק משתנה ללא הרף. מגזרי שוק מסוימים מתחילים לנגוס במגזרים אחרים, מה שהופך חברות מסוימות למיושנות. עקוב אחר התיק שלך והתאם במידת הצורך אותו למתרחש בסביבה.

אם תרצה לנסות ולבחור מניות משלך, אך תרצה להשתמש במתווך מקצועי כ"רשת ביטחון", חפש מתווכים שיכולים לספק שירותים מסורתיים וגם מקוונים. זה יעזור לך לנהל טוב יותר את תיק המניות שלך. זה יעניק לך סיוע מקצועי מבלי לוותר על שליטה מוחלטת על ההשקעות שלך.

כדי להפיק רווחים בגודל משוק המניות, פתח תכנית השקעה ורשום אותה. לתכנית זו יש דברים כגון אסטרטגיות שונות לשימוש בעת קנייה ומכירה של מניות מסוימות. לתיק העבודות שלך צריך להיות גם תקציב מחושב. אין להתייחס להשקעות כאל הימורים. אתה רוצה לגשת להשקעה עם ראש ברור.

בצע את המחקר שלך לפני שתבחר מניה. הרבה אנשים מקבלים החלטות פזיזות ומשקיעים קצת מהר מדי במניה שהם שומעים שיש לה פוטנציאל. כאשר החברה לא מצליחה, משקיעים אלה מפסידים הרבה כסף.

אל תמחוק מניה מסוימת רק בגלל שהיא נראית יקר מדי כרגע. עשו את החישוב והערך את המחיר אל מול התשואות הפוטנציאליות כשמדובר במחיר של מניה מסוימת. מניה יקרה היום עשויה להיות סבירה בשבוע הבא.

פיתוח תוכנית השקעה במניות שלך ובחירה באסטרטגיות המתאימות ביותר למטרה הכוללת שלך. יש אנשים שישקיעו רק בתאגידים גדולים שהופכים רווחים לאדירים, בעוד שאחרים מחפשים חברות שיש להן הרבה מזומנים. לכולם יש טכניקה שונה להשקעה, וזה רק עניין להבין איזה מהטכניקות עובדת הכי טוב בשבילך.

השקעה במניות יכולה להיות מהנה ורווחית כאחד, לא משנה איך תעשה זאת. לא משנה אם אתם בוחרים מניות, אופציות או קרנות נאמנות, השתמשו בעצות בחלק זה כדי לייצר את סוג הרווחים שאתם באמת רוצים.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך