איכות הסביבה - דרכים קלות בהן צריך לבחור כדי לשמור על כדור הארץ


מאת ויקטוריה סקנלן

בבית
קבעו תרמוסטט שניתן לתכנות. זה יתאים אוטומטית את המזגן כך שיתאימו לדפוסים היומיומיים שלך. אל תבזבזו אנרגיה בזמן שהבית שלכם ריק, ולא תצטרכו לזכור לשנות את טמפרטורת התרמוסטט למעלה או למטה. רוצים לעשות זאת יותר טוב? הפוך אותו בשתי מעלות בחורף ומעלה שתי מעלות בקיץ ותמנע כמעט 440 קילו של פחמן דו חמצני שיחמם את כדור הארץ.
אל תכבס בגדים שאין צורך לכבסם. במכונות כביסה רגילות משתמשים 40 ליטרים מים במצב עומס. אם הבגדים שלך לא מסריחים, אל תשטוף אותם ― ותחסוך עומס בשבוע. אם משקי בית היו מקפידים יותר על הכביסה , הם היו חוסכים מדי שנה מים בכדי למלא יותר מ- 7 מיליון בריכות שחייה. כשאתם שוטפים, הכניסו עומסים מלאים (חיסכון של 3,400 ליטר מים בשנה) במים קרים.
נקה את הפילטרים. פילטר מלוכלך יכול להשתמש באנרגיה של 30 אחוז יותר בכדי לבצע את העבודה. דאג שהפילטרים של המכונות שלכם ישארו כמה שיותר נקיים בכדי שיעבדו יותר טוב ובנוסף יחסכו באנרגיה.

במשרד הביתי
חבר מחשב נייד ולא שולחן עבודה. רוכש מחשב חדש? מחשב נייד משתמש בכמחצית מהאנרגיה של מקבילו השולחני. בחר מודל עם דירוג ה- Energy Star והשתמש ב- 70 אחוז פחות אנרגיה מאשר מודל שאינו מוסמך.
צמצם דואר זבל. דרושה עבודות רגליים מסוימות, אך בסופו של דבר תחסכו עצים, מים ופליטות. אם כל אחד היה מצמצם את דואר הזבל שהוא מקבל מדי שבוע, 100 מיליון עצים היו נחסכים מדי שנה.
קנו כוח ירוק מכלי השירות שלכם. במדינות רבות תוכלו לבחור לרכוש אנרגיה מתחדשת מנותני שירות, או מוצרים שאתה רוכש לביתך..

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך