איכות הסביבה - כיצד אנו יכולים לעזור בשמירת הסביבה


נכתב בהשראת:בס רוף
כבה פריטים חשמליים כאשר הם אינם בשימוש כדי לחסוך באנרגיה. כלל אצבע טוב הוא שאם אינך משתמש בו, כבה אותו. זה חל על אורות, טלוויזיות, מחשבים, מדפסות, קונסולות משחקי וידאו וכן הלאה.
תשמש במפצל אחד לכל המכשירים שלך. זה שימושי במיוחד עבור מחשבים והתקנות מערכות בידור הכוללות רמקולים סאבים וכו. כשתסיים, פשוט כבה את המפצל באמצעות המתג.
אם אתה רואה שאתה מתקשה לזכור לכבות את המכשירים, נסה להתקין טיימר לשקע. הגדר את הטיימר שיתכבה באותה שעה בה אתה מפסיק להשתמש במכשירים אלה בכל יום.
התאם את הגדרות הטמפרטורה בבית שלך. הגדר את המערכות שלך לטמפרטורה נמוכה או גבוהה יותר מכפי שהיא בחוץ, כשאתה יכול. זה גורם לכך שהמערכות שלך לא צריכות לעבוד קשה כל כך. בנוסף, ככל שחם יותר, כך הוא עולה יותר כסף; וכך גם המזגן שלכם - צריך להיות בטמפ' אופטימלית.

במזג אוויר חם בקיץ, הגדר את התרמוסטט שלך לטמפרטורה הגבוהה ביותר הנוחה למשפחתך. לדוגמה, ייתכן שתגדיר אותו על 26 מעלות צלזיוס. למרות שאולי לא תרגיש קור של ממש, זה טוב בהרבה מ -32 מעלות צלזיוס!

תשתמש במאוורר או אוורור טבעי לעתים קרובות ככל שתוכל בכדי לחסוך בחשמל. לבשו שכבות נוספות והשתמשו בשמיכה כדי לשמור על חום גוף כשקר בחוץ.



עבור לנורות LED . נורות לד אכן עולות יותר מאשר נורות רגילות, אך היתרונות עולים על העלות. הם משתמשים ב- 25-85% פחות אנרגיה, אורך חיים 3-25% יותר, והרבה יותר טובות / שומרים יותר על הסביבה.
כשמחליפים את הנורות, התחל עם הנורות השמישות ביותר.


מדדו את האנרגיה שבה מכשירים שלכם משתמשים, בעזרת קילוואט. ניתן לרכוש מד קילוואט בחנות לשיפוץ בית. הכלי יגיד לך כמה אנרגיה חשמלית המכשיר צורך, וגם אם הוא משתמש באנרגיית פנטום או לא.

השתמש בקריאות כדי לאמוד טוב יותר את הפריטים שאתה צריך להשתמש בתדירות נמוכה יותר, דאג לכיבוי, וניתוק המכשירים שאינם בשימוש.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך