איכות הסביבה - מספר דרכים להפוך לירוק ובמקביל לחסוך כסף

נכתב בהשראת: לורלין מנגיס 
1) נתק וכבה מוצרים חשמליים שלא בשימוש -
המכשירים שלך עדיין משתמשים בחשמל כשאתה לא משתמש בהם אם אתה ממשיך להיות מחובר לחשמל כל הזמן. אז נתק את המכשירים שלך עד שאתה באמת זקוק להם ותחסוך אנרגיה תוך חיסכון בחשבון האנרגיה החודשי שלך. באיזו תדירות אתה יוצא מחדר והאורות עדיין דולקים? אם אינך באמת זקוק לזה, כבה את האורות. אנשים רבים ידליקו את כל האורות גם אם הם לא בחדר. למד את ילדיך את ההרגלים האלה ותבחין בחיסכון בחשבון החשמל הבא שלך. פחות צריכת אנרגיה תמיד טובה יותר לסביבה!
2) רכישת שקיות לשימוש חוזר -
בחנויות רבות תצטרך לשלם עבור שקיות פלסטיק חד פעמיות. וזאת על מנת לחנך את הצרכן להביא שקיות לשימוש חוזר במקום להשתמש בשקיות הניילון. חסוך כסף על האוכל שלך והפוך לירוק על ידי קיצוץ בפסולת הפלסטיק שלך. קל לשמור תיק לשימוש חוזר בתא המטען של המכונית שלך.
3) תשתמש בקבוק מים לשימוש חוזר -
מים בבקבוקים הם נוראים לסביבה וזה בזבוז כסף. אנשים מוציאים מאות דולרים על מים בבקבוקים מדי שנה. במקום זאת, תשתמש בקבוק מים לשימוש חוזר ומלא את הבקבוק בכל פעם שאתה צריך במזרקת מים או במקרר עם מתקן מים. לא אוהבים את הטעם של מי הברז שלך? השג בקבוק מים עם פילטר מובנה. תוך חודש הבקבוק יחזיר את ההשקעה. אתה יכול גם לנסות פילטר לברז המים שלך ובקבוק מים לשימוש חוזר. ישנם גם קנקנים לטיהור מים שיש לשמור במקרר שלכם כמו כד המים של בריטה.
4) הגדר את הטמפרטורה במקרר שלך 
כאשר המקר שלך קר מדי הוא משתמש בהרבה חשמל וזה גורם לאוכל שלך להתקלקל מוקדם יותר. שימוש מופרז בחשמל ופסולת מזון הם סוגיות סביבתיות חמורות. הם גם עולים לך הרבה כסף. צמצם את שניהם על ידי התאמת הטמפרטורה לטמפרוטורות המומלצות.
5) קנו פריטים משומשים 
רכוש בחנויות יד שניה חסכוניות ויכול להיות כיף גדול, תוכלו לקבל כמה מציאות מעולות על דברים שהם כמעט חדשים או כמעט שלא משתמשים בהם. על ידי רכישת משומשים, אתה מקצץ גם בדברים שמסתיימים במזבלות ואינך תומך בתעשיות אנרגיה עתירות מים, כמו תעשיות הביגוד.
6) השתמש באופניים או צא להליכה כשאתה יכול
לא רק שאתה חוסך כסף על דלק ובלאי לרכב שלך, אלא שאתה גם יכול לבטל את מועדון חדר הכושר שלך אם אתה עושה את זה מספיק. אם אתה יכול, היפטר מהמכונית שלך לחלוטין והשתמש בתחבורה ציבורית או באופניים לעבודה. זה הרבה יותר ידידותי לסביבה ואתה חוסך בתשלומי רכב, דלק וביטוח רכב.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך