איכות הסביבה - עוזרים לסביבה לעתיד ירוק יותר

1. נסה להימנע מזריקת אוכל

מעטים שרוצים לאכול את אותו הדבר לארוחת ערב חמישה לילות ברציפות, אבל לזרוק את שאריות הארוחה של אמש רק כדי להימנע משעמום זו לא האפשרות הידידותית לסביבה. במקום זאת, נסו ליצור יצירה במטבח והתנסו במנות חדשות שתוכלו להכין באמצעות כל מה שעדיין בהישג ידכם. או להקפיא חלק מהמזון שנשאר כדי שתוכלו לאכול אותם בהמשך השבוע.

2. צור קומפוסט

אפילו מי שאינו גר בחווה או בבית עם חצר אחורית יכול לעשות את הדבר הידידותי לסביבה עם האשפה שהוא מייצר. קומפוסטציה משמעה מיחזור חומרים מזינים חזרה למערכת האקולוגית, שמרחיקה את המזון מהאשפה ודרכי המים ומעשירה את האדמה. בחלק מהקהילות יש תוכניות קומפוסט מקומיות, אז בררו כיצד אתם יכולים להתחיל כבר מחר!

3. קח אותו הביתה

הצלחות במסעדות נעשו יותר ויותר גדולות וקשה לנו לסיים את האוכל שמגישים לנו. תדאג לבקש מהמלצר לארוז לכם את שאריות המזון בטייק הוואי וכך תחסכו זבל שהיה עתיד להזרק. בונוס: זו ארוחה אחת נוספת שלא תצטרך לבשל השבוע.

4. השתמשו בצלחת קטנה יותר

כשאתם אוכלים ממזנון, זה יכול להיות מפתה להעמיס את הצלחת לחלוטין, אפילו אם אנו יודעים שאנחנו לא יכולים לאכול את הכל. הימנע מפיתוי בכך שתתחיל בצלחת קטנה יותר שמתאימה לפחות למזון, ותרמה את מוחך לחשוב שהעמסת על צלחתך.

5. כוס רב פעמית לדרך


בהתחשב באובססיית שמתפתחת לקפאין, אין זה מפתיע שעובד המשרדים האמריקני הממוצע משתמש בכ -500 כוסות חד פעמיות בשנה. זהו אזור בו אנו יכולים לעשות הבדל עצום בכמות הפסולת שאנו מייצרים רק על ידי רכישת כוס רב פעמית לדרך. 

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך