מניות - יסודות ההשקעה

Shutterstock

סובלנות היא מילת המפתח

סיכון בסובלנות היא היכולת והנכונות שלך לעמוד בתנודתיות בערך ההשקעות שלך. זה יכול להיות מרכיב חשוב בהשקעה הכוללת שלך, מכיוון שהוא יכול לעזור לך בקביעת סוגי החברות שאולי אינך יכול להשקיע בהן.

לדוגמה, אם יש לך סובלנות גבוהה לסיכון, יתכן שאתה מוכן יותר להשקיע בחברות קטנות וצומחות שיכולות להיות יותר מסוכנות להשקעה, אך עשויות לספק גם הזדמנות רבה יותר להערכת מחירים ולעליית מחירים. לעומת זאת, אם יש לך סובלנות נמוכה לסיכון, סביר להניח שתשען יותר לעבר "מניות כחולות" מבוססות יותר או חברות אשר מחירי המניות שלהן בדרך כלל לא עוברים עם תנודתיות רבה ככל הנראה ונחשבים כהשקעות יציבות לטווח ארוך.


שלוט ברגשות שלך

למשקיעים המצליחים ביותר יש תוכנית פיננסית בנויה היטב, יחד עם תהליך ממושמע, והם בדרך כלל מצליחים רק כאשר הם דבקים בה ומקבלים את החלטות ההשקעה שלהם על סמך עובדות, נתונים והערכות מחקריות. עבור המשקיע הפסיבי הממוצע, הדרך הטובה ביותר להשקיע את כספו היא להקצות רוב מהתיק שלך לקרנות אינדקס, שם העמלות נמוכות וההחזקה בקרן מנוהלת על ידי אנשי מקצוע.

השקעה הינה לטווח הארוך

ההשקעה שלך הוא גורם מפתח נוסף להבנת היסודות של קריטריוני ההשקעה שלך. הסיבה לכך היא שמשך הזמן שאתה מוכן להחזיק בהשקעה יכול להשפיע על סוגי החברות, המניות וההשקעות בהן תשקיע.

במקרים מסוימים, למשקיע יכול להיות מטרה לחסוך למקדמה על בית מעבר ל חמש השנים הבאות. זה ידרוש השקעה בטוחה יחסית בכדי להימנע מהפסדים ניכרים במהלך ירידה כלכלית אפשרית. עם זאת, למשקיע יכול להיות יעד לטווח ארוך יותר לחסוך ולהשקיע לפרישה, מה שמאפשר השקעות שעשויות לדרוש שנים להעריך משמעותית בערך.

ברור שיש יתרונות של השקעה לאורך זמן, וזו הסיבה שאנחנו ממליצים להתחיל להשקיע כמה שיותר מוקדם..

יעדי השקעה ברורים וברי השגה

הכספים, ההשקעה והפרישה הכוללים שלך ישחקו גם הם בקביעת האופן בו אתה מתחיל להשקיע במניות. למשל, האם אתה משקיע כדי לשמור על העושר שלך, או לגדל את דמי הפרישה שלך.

שימור העושר ידרוש הקצאה גבוהה יותר באג"ח, אוגרים והשקעות בטוחות אחרות בסיכון נמוך; בינתיים, הצורך לגדל את הונך לפרישה יביא לגיוון במניות, כולל קרנות נאמנות, תעודות סל ומניות בודדות.

עם זאת, משקיעים מתחילים חייבים לזכור שכאשר בוחנים מניות וחברות בודדות, תצטרך לדעת את היסודות של הערכה וניתוח פיננסי כדי להעריך נכון את החברה. על ידי קביעת הערך המהותי של מניותיה של חברה, תוכלו לאחר מכן לשפוט האם המניה עומדת תחת הערכה יתר או של יתר הערכה. מכיוון שזהו אתגר, אפילו עבור אנשי המקצוע הגדולים ביותר.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך