איכות הסביבה - פעולות פשוטות שניתן לעשות כבר עכשיו כדי להציל את כדור הארץ


 נכתב בהשראת :כריסטבל טומולה.
1. נסה מוצרים טבעיים לתרופות הקיץ שלך
שני המטרדים הגדולים ביותר בקיץ הם זיעה מוגזמת וחרקים . אך חלק מהתרופות אינן ידידותיות לסביבה. למרות שפחי תרסיס אינם מסוכנים לאוזון כמו שהיו בסוף שנות השבעים, הם עדיין יכולים להשאיר טביעת רגל פחמית. ספריי דאודורנט מכיל פחמימנים או גזים דחוסים שיכולים לגרום להתחממות כדור הארץ.
אם אתם מחפשים להימנע מכימיקלים בעת דחיית יתושים, ישנם גם הרבה מוצרים טבעיים בשוק. תוכלו לנסות גם מרכיבים טבעיים, כמו שמן אקליפטוס לימון, שמן קינמון, שמן ציטרונלה ושמן עץ התה, כדי להדוף יתושים.

2. נתקו את מוצרי האלקרטוניקה שלכם מהחשמל שאתם לא בבית ונסו מטענים חשמליים סולאריים
ניתוק וחיבור במהלך הקיץ - או המשך עם גמילה דיגיטלית - הוא דרך טובה ויכול אפילו לשפר את בריאותכם, אך סוג ניתוק מסוג אחר יכול גם לסייע לסביבה. מעבר לסתם כיבוי מכשירים אלקטרוניים כאשר הם אינם בשימוש, ניתוק חיבוריהם יכול גם לחסוך אנרגיה וכסף. ישנם מכשירים מקלים על כיבוי רוב המכשירים האלקטרוניים כאשר אינם בשימוש בדוק זאת בחנויות החשמל הקרובות לביתך.
3. השתמש בצמחים מקורים כמטהרי אוויר טבעיים,
הכנסת צמחייה לבית לא רק שהיא נעימה, אלא מספקת גם מספר יתרונות בריאותיים, כגון הפחתת לחץ ושיפור האושר. מגדלי צמחים בבתיהם טענו שהגידול עוזר בטיהור הבית. בלי קשר, כמה ירוק טבעי וצבעים אחרים בבית יכולים רק לעשות טוב.
4. חסוך בחשבון החשמל שלך על ידי הכנסת אור יום טבעי
שמש רבה מדי עשויה לתרום לחימום יתר של בתים, אך מציאת האיזון הנכון של הכנסת אור יום מהחלונות - אך לא אור שמש ישיר - יכולה להפחית את הצורך באורות מלאכותיים. שימוש באור יום טבעי יכול לחסוך בחשמל ולעזור לכוכב הלכת. מחלקת האנרגיה טוענת כי חלונות חסרי אנרגיה ועיצוב תאורה טוב יכולים לעבור דרך ארוכה, ולשקול אותם בבניית בית חדש. על פי ה- DOE, "חלונות הפונים לצפון מראים אור יחסית, טבעי, ומייצרים אור בוהק מועט וכמעט ללא עלייה בחום בקיץ
5. צאו לחופשת קיץ ידידותית לסביבה
שני שלישים מכל הנוסעים המשפחתיים יוצאים לחופשת קיץ מידי שנה, בעוד שהנסיעה ללא ספק מהנה, היא גם יכולה להשאיר טביעת רגל גדולה של פחמן. הם עשויים אפילו לבחור ביעד מרכזי לסביבה אקולוגית, כגון קולומביה הבריטית, קנדה או קוסטה ריקה. אבל כל אחד יכול להפוך את החופשה לידידותית יותר לסביבה על ידי ביצוע כמה פעולות פשוטות.לדוגמה, אתה יכול למצוא אמצעי תחבורה ידידותי לסביבה כדי להגיע ולעקוף את יעדך; בחר מלון חסכוני באנרגיה; להתרחק מפעילויות פנאי מזיקות; ולשמר שימוש במים ואנרגיה.

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך