מניות - כיצד להרוויח במסחר יומי במניות

Shutterstock

נכתב בהשראת: אנג'ל בוקינג



סוחרים חדשים עומדים תמיד בפני סיכונים מובנים הקיימים בשוק המניות. תנודתיות במחיר ונפח יומי הם כמה גורמים הממלאים תפקיד חשוב במניות שנבחרו למסחר יומי. אסור לסוחרים להסתכן בשני אחוזים מסך ההון המסחרי שלהם במסחר בודד כדי להבטיח ניהול סיכונים נכון. 

חשוב לנתח את הזמן בו אתה מתכוון לבצע את הפעולה באיזה שעות כדי להתחיל את המסחר ומתי לסיים

כשמדובר במסחר תוך יומי, תרשימים יומיים הם התרשימים הנפוצים ביותר המייצגים את תנועות המחירים במרווח של יום אחד. תרשימים אלה הם טכניקת מסחר תוך יומית פופולרית ומסייעים להמחיש את תנועת המחירים בין פעמון הפתיחה לסגירת מושב המסחר היומי. ישנן מספר שיטות בהן ניתן להשתמש בתרשימי מסחר תוך יומיים. 

 כיצד לבחור מניות למסחר תוך יומי

כדי להצליח כסוחר יום, חשוב לדעת לבחור מניות למסחר תוך יומי. לעתים קרובות אנשים אינם מצליחים להרוויח מכיוון שהם אינם מצליחים לבחור מניות מתאימות לסחר.

ביום המסחר, אם לא מנוהלים כראוי, יכולים להיות תוצאות דרסטיות לרווחתם הכספית של המשתמשים. הפיתוי להרוויח רווחים אדירים בפרק זמן קצר יכול לפתות סוחרים. עם זאת, מתוך הבנה וידע לא מושלמים, מסחר תוך יומי יכול להזיק.


סוחרים תוך יומיים מתמודדים תמיד עם סיכונים מובנים שקיימים בשוק המניות. תנודתיות במחיר ונפח יומי משתנה הם כמה גורמים המשפיעים על המניות שנבחרו למסחר יומי. באופן אידיאלי, על סוחרים לא להסתכן ביותר משני אחוזים מסך ההון המסחרי שלהם במסחר בודד כדי להבטיח את ניהול הסיכונים הנכון. עם זאת, הרצון להרוויח רווחים גבוהים יותר מכריח לעתים קרובות את הסוחרים להסתכן יותר. כדי לאזן את הסיכון שנלקח, תוך השגת תשואות גבוהות יותר

Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך