איכות הסביבה - 4 דרכים בהן העסק שלך יכול לעזור להציל את הסביבה


נכתב בהשראת: דרו הנדריקס

לספק מים מסוננים

אם אתה מסתכל במשרד שלך, רוב הסיכויים שתראה משקה על כל שולחן כתיבה. עבור רבים מהעובדים הצעירים של ימינו, המים הם המשקה שיבחרו. אך לבקבוקי מים מפלסטיק לוקח להם מאות שנים להתפרק לחלוטין אם יעשו את דרכם למזבלות.
על ידי הוספת סינון למערכת המים שלך, העובדים שלך יכולים להשיג מים מסוננים מהברז בזמן ההפסקה. תוכלו גם להשקיע בשירות לקירור מים המאפשר לעובדים למלא כוסות משלהם במי שתייה קרים ונקיים לאורך כל היום.

צמצום פסולת נייר

עסקים עברו בשנים האחרונות צעדים גדולים לקראת חיסכון  בנייר. עם זאת, לרוב המשרדים עדיין רחוקים מהרצוי. אם אתה עדיין סומך על תהליכים מבוססי נייר, אתה עלול להפחיד מילניאלים שמעדיפים שהכל ייעשה באופן אלקטרוני. עודדו את הצוות שלא להדפיס דוא"ל וטיוטת מסמכים, ומציעים אפשרות לשלוח מסמכים למכשירים אישיים אם הדבר מקל על הביקורת האלקטרונית.בנוסף להגדרת כלי שיתוף פעולה, מלאי את הפעולות העסקיות שלך ועדכן כל תהליכים מיושנים. אם עדיין יש לך מכשיר פקס, למשל, אתה יכול לעבור לפיתרון פקס לדואר אלקטרוני אשר יקטין את השימוש בנייר ויקל על שיתוף ואחסון מסמכים בפקסים לכל המעורבים.

עבור לנורות חסכוניות מסוג לד

אם קנית לאחרונה נורות, בטח שמת לב שהבחירה נעשתה למורכבת. חלקן טובות יותר מאחרות. אתה יכול לחסוך באנרגיה - חיתוך חשבונות החשמל  שלך והגנה על הסביבה - על ידי החלפת כל נורות הבניין שלך.
אם אתה עדיין משתמש בנורות ליבון, אתה יכול לחסוך 70 עד 90 אחוז על ידי מעבר ל LED. אם אתה שוכר את הדירה שלך, שאל את בעל הנכס שלך אם אתה יכול לבצע את השינוי.

אפשר לעובדים לעבוד מהבית

אנשי מקצוע צעירים יותר הצהירו כי העדפה ברורה להסדרי עבודה גמישים, כולל הרשאה לעבוד מהבית לפחות בחלק מהזמן.לבחינת נוהלי משאבי האנוש שלך על מנת לאפשר לעבודה מהבית יש גם יתרונות סביבתיים. תוכל להפחית את האנרגיה המשמשת בחללי המשרדים שלך בכל יום, לחסוך כסף ולחתוך את טביעת הרגל של הפחמנית של העסק שלך. ותצמצם את תנועת הנוסעים, אפילו אם על ידי עובדים בודדים בלבד.


Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך