יעילות - דרכים לשיפור יעילות ביצועי המשימות של הצוות שלך







נכתב בהשראתו של רוי מקלוגין

ספק משוב על בסיס קבוע


קשה להפריז בחשיבותו של פידבק קבוע (חיובי ושלילי כאחד) בחייה של כל חברה צומחת. לא בהכרח שאתה תיתן כל המשוב. המפתח הוא לבנות ולארגן את החברה שלך באופן שכל עובדיך יהיו אחראים ויהיה מישהו שיעריך את העבודה באמצעות המשוב.


העניין הוא שמידע חשוב כל כך ממפקח עוזר לקבל החלטות חשובות (שיפור היעילות). חברות גדולות כל כך מצליחות מכיוון שהן תמיד מנסות למצוא דרכים חדשות להצליח אפילו יותר. גישה שכזו מבוססת על משוב של לקוחות, ספקים, עובדים וכו '.


זו הסיבה שאם אתה רוצה שהצוות שלך יהיה יעיל יותר על ידי קבלת החלטות טובות יותר, עליך לוודא שכל עובד יקבל משוב. אם לעולם לא תכניסו תהליך משוב ברור, ייתכן מאוד שהעובדים שלכם לא יהיו יעילים פשוט מבלי שתבינו זאת מלכתחילה.


לפיכך, משוב קבוע הוא חיוני לחלוטין כשמדובר בשיפור מעורבות ויעילות העובדים. ביקורות על ביצועים חיוביים ושליליים יכולות לעזור בהנעת הצוות שלך לבצע שינויים מסוימים ביחס לאופן עבודתם.


באופן אידיאלי, לאחר שתעביר ביקורת בונה, עליך לשאול אותם מה החברה יכולה לעשות כדי לעזור להם להשתפר. בדרך זו תוכלו גם לקבל תובנות לגבי מה העובדים שלכם צריכים כדי להפוך את עבודתם לפרודוקטיבית יותר ולעודד את תרבות התקשורת הפתוחה.


לעודד עובדים


תגמולים ותמריצים מניעים יעילות עובדים. מחקרים מרובים במדינות שונות הוכיחו כי על ידי הכרה ותגמול של עובדים עם ביצועים טובים מנהלי עסקים עוזרים להם להרגיש יותר מוערכים. על ידי תמריץ לצוות שלך אתה למעשה נותן להם סיבה טובה לביצועים טובים.


ברור שכשמדברים על תגמולים ותמריצים, הדבר הראשון שעולה בראש הוא העלאת שכר או בונוס כספי כלשהו. עם זאת, כל מנהל בכיר יעיד על כך שההערכה חורגת הרבה מעבר לענייני הכסף. במילים אחרות, יש הרבה יותר מעורבות ותמריצים מאשר מזומנים קרים. למשל: מקום חנייה טוב יותר, שדרוג הציוד המשרדי , יחס מכבד בפומבי וכו'.




השתמש בפעילויות בניית צוות


אנו חיים בעולם בו תשומת הלב הראשונית ממוקדת להבטיח שהלקוחות יהיו מאושרים. יחד עם זאת, בעלי העסקים שוכחים מעט מהנכס העיקרי שלהם - עובדים, במיוחד כשמדובר על יעילות.


באופן אידיאלי, מומלץ לשכור אדם שהוא מומחה לבניית צוות. לחלופין, תוכלו לארגן אירועים בבניית צוות בעצמכם - יש המון פעילויות שניתן למצוא ברשת.
כאשר נעשה זאת נכון, פעילויות כאלה עוזרות לעובדים שלך לבנות אמון, לשפר את התקשורת, להגביר את עבודת הצוות, לפתור סכסוכים במהירות וכו '.


מכיוון שיעילות הצוות תלויה במידה רבה במתרחש בין העובדים שלך, אינך יכול פשוט להתעלם מתהליך בניית הצוות. זה עוזר ליצור אווירה בריאה ולהפוך את המשרד למקום שמח יותר.
עכשיו אם האנשים שלך יהיו מאושרים, היעילות תעלה אוטומטית. הדבר הנהדר באימוני בניית צוותים הוא שהם מאפשרים להתמקד בהיבטים מסוימים של השגת יעד (כמו יעילות, תקשורת וכו ').
חוץ מזה זה יוסיף כיף ויעזור לאנשים שלך להכיר אחד את השני טוב יותר.


השתמש בצ'אטים קבוצתיים


הצגת טכנולוגיה יכולה לעזור באופן משמעותי לצוות שלך להגיע לרמות היעילות הרצויות. למעשה, לעיתים קרובות עובדים מאשימים את היעדר הטכנולוגיה במקום העבודה כאשר הם אינם יכולים להיות מספיק פרודוקטיביים.


המציאות היא שרוב העובדים בכל העולם יכולים להיות יעילים בהרבה אם הייתה להם גישה לכלים טכנולוגים מתקדמים. כדי להתחיל בקטן, תשקלו להשתמש בצ'אטים קבוצתיים כדי להפוך את התקשורת שלך ליעילה יותר.
האמת היא שתקשורת בין חברי הצוות היא אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק בפעילותו וביעילותו.
חברות יכולות להפסיד מאות אלפי דולרים בכל שנה בגלל בעיות תקשורת שגויות.


צ'ט קבוצתי אחד פשוט של כל חברי הצוות יכול לשפר פלאים  את יעילות התקשורת הצוותית. מלבד זאת, ניתן לפתור בעיות דחופות במהירות ולענות על שאלות חשובות תוך זמן קצר. הטכנולוגיה מאפשרת גישה ליישום העברת הודעות במכשירים מרובים כך שאנשים יכולים להיות מעודכנים ללא קשר למיקומם.








פשט משימות שגרתיות


לכל העובדים יש משימות שגרתיות שגוזלות זמן יקר.  חלק מהמשימות הללו חוזרות על עצמן וניתן לפשט אותן בעזרת טכנולוגיה או שיפור תהליכים. השקעה של זמן מועט בהתחשב באילו תהליכים יומיומיים ניתן לייעל, עשויה בסופו של דבר לחסוך הרבה לעובדים שלך ולפנות להם זמן למשימות חשובות יותר.


לדוגמה, דמיין שחברי הצוות שלך חולקים מערכות שיתוף מסמכים המוגנת באמצעות סיסמה. המשמעות היא שבכל פעם שהם זקוקים לגישה למערכת הם צריכים להזין סיסמה.


נקיטת צעדים נוספים כאלה לרוב מרגיז את העובדים מכיוון שהם נאלצים לעשות זאת בכל פעם שהם צריכים להשתמש במערכת. במקרה זה, כלי ניהול סיסמאות יכול להיות פיתרון נהדר, זה יעזור לעובדים שלך לגשת לקבצים ולמערכות שהם צריכים מבלי למסור את הסיסמה בפועל.


צעד פשוט כזה יכול לחסוך את זמן רב של העובדים שלך, כמו גם להגדיל את אבטחת המידע בחברתך. בסופו של דבר זה ייעל את משימות חברי הצוות שלכם מכיוון שהם יוכלו להתעסק בעיקר ולא בתפל.





Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך