מכירות - כיצד לשכנע את הלקוח לקנות? 7 טריקים פסיכולוגיים מוכחים








נכתב בהשראתו של מגדה ווזויקס

מחלקת שירות לקוחות הפועלת ביעילות יוצרת דימוי חיובי של המותג ובונה נאמנות לקוחות חזקה.
יתרה מזאת, לקוחות עשויים להתקשר אליך עם שאלות הנוגעות להצעות שלך. ניתן לנהל את כל השיחות הקשורות לתלונות, שאילתות או סתם תגובות של לקוחות בצורה כזו, כך שהן בסופו של דבר במכירות.


האם אתה רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? צריך להכיר את הטריקים.
הנה כמה מהטובים ביותר!


1. היו טבעיים ואל תשתמשו בתסריטים לשיחה מוכנה מראש


לקוחות בוחרים להתקשר כיוון שהם רוצים לנהל שיחה עם אדם אמיתי, שיענה לשאלותיהם ויענה על השאלות, אפילו אלה לא שגרתיות.
אם זה היה אחרת, הלקוחות היו ממשיכים לדפדף באתר.
מסיבה זו, לעולם אל תשתמש בתסריטים לשיחה מוכנה.


תגובות מסוג זה הכתובות מראש נשמעות לא טבעיות עבור הלקוח ויוצרות תחושה של תהליך מכירה לא רצוי.
לקוחות מוכנים יותר לקנות אם הם יוצרים קשר רגשי עם יועץ.
בניית קישורים כאלה לא תתאפשר אם היועץ קורא בקול רם את תרחיש השיחה שהוכן בעבר.


2. שאלו על טובתם של הלקוחות


בתחילת השיחה, תוך כדי הצגת עצמך, שאל את הלקוח לגבי טובתו.
מחקרים גילו כי המכירות גדלות באופן משמעותי בקבוצת הלקוחות, שנשאלו על טובתם.
אתה יכול גם להתחיל שיחה בנימה חיובית.
ניסוי שנערך בקרב מלצרים הראה כי הערות חיוביות העלו את הטיפ ב 27%! ,זה עובד גם בכל שירות שהוא.







3. השתמש בשמות במהלך שיחה עם לקוח


גלה את שם הלקוח שלך והשתמש בו מעת לעת. מחקרים פסיכולוגיים מראים שאנשים אוהבים לשמוע את שמם והרבה יותר סיכוי ליצור קשר ידידותי כאשר הצד השני משתמש בזה.
אם אינך רוצה להעליב את הלקוח, השתמש בביטוי "מר / מיס".


4. הוכח שהמוצרים שלך טובים יותר מאלו שמציעים המתחרים


חשוב מאוד להדגיש את היתרונות של מוצר או שירות שמציעה החברה שלך.
לעתים קרובות, לקוחות מתקשרים לחברות לשאול שאלות על המוצר כדי לחקור את השוק. לכן, אם יש לך הזדמנות, הדגש שההצעה שלך טובה יותר (מכיוון שהיא נותנת גישה לכמה פונקציות מיוחדות, היא מאפשרת התאמה אישית, היא מעולה מבחינה טכנית) ו / או זולה יותר מהמתחרה (כדאי להשתמש כאן בערכים ספציפיים, למשל , ב 20%).


אם ההצעה אינה זולה יותר - היא קשה יותר, אך תמיד תוכלו להזכיר שבמחיר מעט גבוה יותר הלקוח מקבל מוצר טוב יותר.


5. המשך ליזום שיחה נוספת


הובילו ויזמו שיחה, שאלו שאלות פתוחות ותנו לבני השיח סיכוי לפתח את הנושא.
במקום לומר: "אז למוצר שלנו יש את הפונקציה הזו", אמרו: "כן, (שם הלקוח), למוצר שלנו יש פונקציה כזאת, ואני אגיד לכם בשמחה איך זה עובד."





6. ציין את המאפיינים החיוביים של הלקוח.


פסיכולוגים הוכיחו שאם נזכיר את ההיבטים החיוביים של חלק מהלקוחות במהלך השיחה, היחס שלנו אליהם, הם ינסו לפעול בהתאם.


איך זה משפיע על שיחות נכנסות ומכירות טלפונים?


כשאתה מדבר עם הלקוח, נסה להדגיש את החשיבות של אחד, על ידי אמירה: "אתה אחד הלקוחות הטובים ביותר שלנו" או "זה תענוג לעשות איתך עסקים."
בדרך זו אתם מעודדים את הלקוח להיות הלקוח הטוב ביותר!


7. לפעול על רגשות.


כולנו אוהבים לחשוב שההחלטות שלנו רציונליות, אבל בואו נודה בזה - הרגשות שלנו משפיעים על רובן.
כשמדברים עם לקוח, הדגישו איזה רגשות חיוביים המוצר או הרכישה שלו יגרמו.
אתם תראו שזה יעבוד בצורה יעילה יותר מוויכוח אובייקטיבי!


סיכום:
שיחות נכנסות יכולות להיות ערוץ מכירות נהדר, ועליכם לדעת כיצד לעבור משאלות לגבי המוצר להצעה מסחרית.

הטריקים הפסיכולוגיים שהוצגו לעיל בהחלט יעזרו לכם ליצור קשר טוב עם הלקוח.




Comments

Popular posts from this blog

Debating the Obama Presidency by Steven E. Schier

יעילות - טיפים להגברת היעילות התפעולית

יעילות - שימוש בטכנולוגיה לשיפור היעילות בארגונך